Gå til innhold

Formula 1 2012!


Anbefalte innlegg

Synes årets testtider har vært litt vanskeligere å lese enn fjorårets, mest p.g.a at det er så mange forskjellige dekk man bruker, og at dekkene er mer like i holdbarhet og prestanda.

Jeg lagrer alle rundetider fra alle testene (så sant jeg er online) og skal nok studere de når jeg får tid, men jeg tror det er vanskelig å finne noe konklusivt i år i forhold til i fjor (hvor det bare var Williams som var på ett annet nivå på testing enn i løp).

Sauber og Force India ser overraskende bra ut, men samtidig så er Sauber en bil uten videre mange sponsorer, og Kingfisher, som er hovedsponsoren (eller, har i allefall størst merker på bilen) til Force India er jo teknisk sett konkurs. Så det kan være ett forsøk på å få sponsorer. Men, som vi så i 2009, overraskelser kan det bli.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke akkurat de beste i bransjen, Atle Gulbrandsen er ok å høre på, men hvis noen av de andre kommenterer er det ikke akkurat å hoppe i taket for. Jeg liker heller da å høre på de svenske, men de har kuttet ut de også live(for oss nordmenn), da de samkjører viasat sport og motor med samme sending/kommentatorer. Jeg har bare HD kanalene så mulig det er annerledes på de "vanlige" kanalene.

 

Mange fans sverger til BBC sine sendinger, forståelig nok.

Lenke til kommentar

Jeg har Atle opp i halsen. Håper han har blitt bedre enn han var for 5 år siden. Han har så mange faktafeil i sine kommenteringer at jeg går av hengslene. :(

 

BBC sine sendinger er helt klart best. Nå er det jo sånn at BBC ikke sender alle løp i år direkte, desverre. Så, det blir nok til at jeg følger Sky sitt opplegg. Håper det blir okay. Med Martin Brundle i boksen, burde det bli greit.

 

Pre reace og post race blir nok ikke like bra, selv om Ted Kravitz er med.

Lenke til kommentar

Atle er overraskende god med tanke på forutsetningene man tross alt har i Norge. Ett knøttlite studio, med en laptop og to stykk 14, eller 15 tommer tv-skjermer er det man har.

Dessverre henger ikke Thomas Schie (eeeehhhh, Schieeeeeehhh) med, og tror han fortsatt sverger til at HRT heter HTR :p

Henning Isdal var grei i de første løpene han kommenterte, fordi engasjementet var så høyt at feilene ikke gjorde noe (litt som en norsk Murray Walker), men feilene blir bare større og større, og engasjementet mindre og mindre.

Stein Pettersen har peiling, men faller litt i mellom to stoler som ekspertkommentator/sidekommentator/hovedkommentator.

Harald Huysman er en fyr som har god peiling, og han sammen med Atle er nok det beste vi har.

 

Uansett, jeg mener at vi bør prøve å støtte norske sendinger så langt det gjør seg mulig, bare sånn kan vi få det enda bedre!

 

Det største problemet jeg ser, er at de norske sendingene som regel har 2 kommentatorer, de har da lett for å prate i munnen på hverandre. Hadde de fått litt klarere roller, hadde det blitt bedre.

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tror også du må ha en fysisk adresse i Storbritania, altså en postadresse, for å få kjøpt Sky abonnementer.

Blir nok torrent å se dagen etter for min del i år og, går som regel greit så lenge man holder seg unna Twitter. Fint med løp i Asia/Australia, sove lenge og sette på nedlasting med engang man står opp :)

Lenke til kommentar

Mercedez tweetet dette. Vet ikke om deres stream vil være tilgjengelig i Norge.

 

Mercedes-Benz World

@MBWorldUK

 

Official updates from the Mercedes-Benz Brand Experience Centre in Weybridge, Surrey Weybridge, Surrey

Det ser ut som om at det er Twitter-kontoen til et Mercedes-museum i England, hvor de viser alle F1-løpene i kinosalen sin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...