Gå til innhold

Formula 1 2012!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spoilers etter at det har blitt sendt live?

 

Ja, my bad. Var bare litt hyper over å begynne en ny sesong... :D

 

Og, etter å ha sett utallige timer med Formel 1 fra Sky Sports F1 HD, kan jeg si at det holder nesten samme nivå som BBC. Ikke helt, men nesten.

 

Bra løp, og jeg gleder meg til fortsettelsen! :)

Lenke til kommentar

Problemet kan være røde flagg og utsettelser....

 

Men litt regn er morro, det er mye regn som er problematisk !

 

Røde flagg og utsettelser gjør jo ikke noe? Da får man jo masse interessant prat fra både programledere og teampersonell. Det er også morsomt å få med seg når lagene lager båter og har konkurranser i vannstrømmen. ;)

Lenke til kommentar

 

Og, etter å ha sett utallige timer med Formel 1 fra Sky Sports F1 HD, kan jeg si at det holder nesten samme nivå som BBC. Ikke helt, men nesten.

 

Stod også opp hele helgen og fikk med meg alle sendingene. Selv syntes jeg at Sky Sports leverer bedre enn BBC når det gjelder kommenteringen, klipping og lyd. På andre punkter var de dårligere, for eksempel var det litt irriterende med de reklamene for Sky online og on the move eller hva det het og BBC var kanskje flinkere til å få intervjuer. (Selv om jeg heller ikke tror Alonso hadde sagt all verdens etter flausen i Q3).

 

Hvordan er reglene hvis det er tungt regn ved starten? Safety car start, eller er det grid start uansett?

Lenke til kommentar

Ingen regler på det. Safety Car brukes om de mener det er for farlig å ha stående start. Derimot, er det løpsstart bak safety car (eller SC er ute p.g.a mye regn). Så skal man ha på full wets.

 

Ang rødflagg, så får vi aldri en Canada situasjon igjen. Nye regler på plass, og total løpsvarighet, inkl. rødflagg kan nå ikke overskride en bestemt tid (tror det er 4 timer). Videre så kjøres Malaysia GP så marginalt på tid. At ett rødflagg fort kan føre til at det blir for mørkt før målgang.

Lenke til kommentar

Det kan uansett vare i 4 timer. Normalt sett er et løp rundt to timer, hvis det ikke skjer noe uventet. Så, det KAN ende opp med et nytt Canada. I 2011 tok det løpet 4 timer og 4 minutter. Det vil si at om det skulle skje tilsvarende igjen, ville løpet blitt stoppet ~3 runder før slutt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...