Gå til innhold

Formula 1 2012!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Årets løp, dog jeg ble knust da Hamilton var ute av leken. Nå håper jeg bare Button klarer å holde Sebastian Luckybastard Vettel bak seg resterende 6 runder.

 

Vettel kunne seriøst ikke vært mer heldig i dette løpet. At han ikke klarer å kjøre forbi Button tross soft tyre viser bare at han ikke er av samme kaliber som de store gutta når det gjelder forbikjøringer.

Endret av Dassen
Lenke til kommentar

Vettel kunne seriøst ikke vært mer heldig i dette løpet. At han ikke klarer å kjøre forbi Button tross soft tyre viser bare at han ikke er av samme kaliber som de store gutta når det gjelder forbikjøringer.

 

Han kjørte jo forbi med en move som krever baller i trillebårstørrelse :D

 

 

Gratulerer Lotus med første seier siden senna i '87! Det var rått å se på :D

Endret av Hardboiled Rice
Lenke til kommentar

Yay Raikkonen!!! Endelig på toppen av pallen, og viste i dag hvorfor han er min favoritt fører på flere måter... "Leave me alone, I know what I´m doing" og "Kimi, make sure to maintain heat in all four tires, please", respons "YES,YES,YES!". Herlig type.

 

Vettel kunne seriøst ikke vært mer heldig i dette løpet. At han ikke klarer å kjøre forbi Button tross soft tyre viser bare at han ikke er av samme kaliber som de store gutta når det gjelder forbikjøringer.

 

Vettel hadde da minst like mye uflaks som flaks denne weekenden, og viste etter min mening i dag nettopp at han er blant de store gutta.

 

Mine antipatier for Alonso forsetter bare å vokse dog, fra "backstage" shotet før podiumsermonien hvor Vettel og Raikkonen pratet i vei, så satt Alonso i et hjørne og så sur ut. Vel skjønner jeg at han er skuffet over å ikke ta ledelsen i verdensmesterskapet tilbake etter at Vettel måtte starte fra pitlane, men jeg sliter ærlig talt med å føle noen som helst slags sympati for fyren. Muligens er jeg litt farget av at jeg så 2007-reviewen tidligere denne uken, med pit-episoden med Alonso og Hamilton, hvor Alonso blokkerte for Hamilton i flere sekunder som hevn fordi Hamilton ikke hadde sluppet ham forbi tidligere i løpet. En av de mest barnslige episodene jeg kan erindre fra F1, han ødela jo like mye for seg selv som for sin lagkamerat Hamilton, men mest av alt ødela han jo for laget sitt.

 

Uansett, godt med et spennende løp etter snoozefesten i India...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg foreslår å kaste roman grosjean ut og ta han som var lagkompis med han i GP2 inn i stedet for.

 

Uhm, jada. Riktignok norsk, men 0 poeng...

 

Og til brukeren over. I 2007 så brøt Hamilton en avtale McLaren hadde innad i laget, som da Alonso bestemte seg for "straffe" Hamilton for.

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...