Gå til innhold

Formula 1 2012!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennende løp i Texas og det er fortsatt kamp om VM tittelen, noe som er fantastisk for oss som ser på :) Men jeg syns de at de bør kjøre på med litt mykere blanding i dekkene. Medium og soft hadde vært bra for dette løpet? Nå er det kanskje ikke så enkelt når banen er helt ny og forutse slike ting, likte også forskjellen mellom dekkene bedre i fjor.

Lenke til kommentar

Synes det var genialt med "for harde dekk" på denne banen jeg. SKal være litt forskjeller fra løp til løp. Sånn som det var før i tiden. Alt er så sterilt og likt nå. F1, LMS og rally.

 

(Mener ikke at F1, LMS og Rally er likt. Men innenfor hver gren, så er løpene/rallyene veldig like, i motsetning til før)

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som vil ha fritt valg av dekktype, slik at teamene selv må bestemme om de vil ha myke dekk og mange stopp eller harde dekk og få stopp?

 

Innbakt i den idéen ligger også at man ikke blir pålagt å bruke flere dekktyper under løpet.

 

Nei, det er du nok ikke. Men det blir en vesentlig merkostnad. Noe man ikke er interessert i. Vi er allerede på god veg ned mot 11 lag. Samtidig som Marussia har en gjeld på opp mot 75mill USD. Force India har sine økonomiske problemer. Sauber er delvis avhengig av Telmex.

Høyere utgifter er ikke det som F1 trenger pr. dags dato dessverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...