Gå til innhold

Formula 1 2012!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det må være store pakker rosiner! :p

 

For å oppsummere da:

Front: Bowers & Wilkins CM1 i Maple-finnish

Center: Bowers & Wilkins CMC i Maple-finnish

Bak: Bowers & Wilkins M-1 i sort finnish

Sub: XTZ 10" 400W RMS

 

TV: Samsung UE46B7070 tror jeg, 2010-modell

 

Forsterker: Denon AVR-2808

Bluray: Denon DB-2500T

 

NAS med 6x2TB i RAID5

Apple TV

Xbox 360 Elite, har PS3 også

 

Skulle hatt en ny forsterker for å få flere HDMI-er, har kun to på denne.

 

Så det var den lærlinglønna, i sin tid! :p

 

Blir spennende i morgen å se om Fernando greier å ta Vettel!

Fikk akkurat en forespørsel på om jeg kunne sitte barnevakt to uker frem i tid, men da er det jo INDIAN GRAN PRIX..!

Lenke til kommentar

Jeg er ganske fornøyd med oppsettet mitt. Jeg har tre 24-tommere og ser F1 via dekningen til Viaplay. Venstre skjerm viser Pitlane-dekningen, skjermen i midten viser selve løpet og på den til høyre ser jeg live timing og kommentarer fra BBC.

 

Det eneste minuset - som også er et veldig stort minus - er at sendingen på Viaplay ligger ca 35-40 sekunder bak TV-sendingen. Problemet er at det blir så stor tidsforskjell mellom løpet og live timing. Skulle ønske jeg kunne lagt inn en forsinkelse på sistnevnte, så hadde det vært bortimot perfekt.

Lenke til kommentar

Det også! ;P Alle de tre store seriene, pluss K&N West Pro Series for å få med meg fremgangen til Dylan Kwasniewski :) Også F1, Gp2, Gp3, F.Ren 3.5, BTCC(Med alle supportserier), WTCC, V8 SuperCars og evt. andre ting som skulle ha interessante førere (les: annet som Jacques Villeneuve kjører)

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar

Jeg er skuffet over Gulbrandsen og Schie som mener at Kobayashi ikke burde fått straff. De sier han ikke hadde noen sted å gjøre av seg. Akkurat som om det er en menneskerett å kunne kjøre forbi når som helst uansett. Det var for trangt så da skulle han ha gjort det eneste fornuftige, nemlig å bremse tidligere for å unngå sammenstøt. Men neida, han måtte bare presse seg inn og ødelegge løpet til to andre, samt seg selv. Vel fortjent straff.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...