Gå til innhold

Timesalg 24.11.11 MPX.no 18-24


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sett flere ting som det har vært bra avslag på i forhold til andre priser. Syns det har vært helt greit. Syns det ble litt bom på gamingdelen. Tror det er fort gjort å forvente urealistiske avslag.

 

Ja vi er slett ikke så uenige. Det er utvalget jeg rynket aller mest på nesen av. Synes det kunne vært mer S A L G når det ble brukt så mye fyrverkeri rundt eventen enn det som egentlig ikke var noe mer enn ett lagersalg av utdankede og uinteressante produkter som heller kunne vært linket til egen side i en ukes tid på forsiden.

Lenke til kommentar

Har sett flere ting som det har vært bra avslag på i forhold til andre priser. Syns det har vært helt greit. Syns det ble litt bom på gamingdelen. Tror det er fort gjort å forvente urealistiske avslag.

 

Ja vi er slett ikke så uenige. Det er utvalget jeg rynket aller mest på nesen av. Synes det kunne vært mer S A L G når det ble brukt så mye fyrverkeri rundt eventen enn det som egentlig ikke var noe mer enn ett lagersalg av utdankede og uinteressante produkter som heller kunne vært linket til egen side i en ukes tid på forsiden.

Utvalget i data-komponenter syns jeg var noe glissent ja. I så måte var komplett sitt siste timesalg bedre. Men det var jo mye andre produkter og lagertømming er jo positivt for noen også. Fint å få kabinett og psu til 200 kroner.

 

Komplett sin black friday er jo også ute nå, ikke utenkelig at de har samkjørt litt. Egentlig kan man jo nesten vurdere begge de to salgene samlet. Ser det er noen produkter som går igjen hos komplett.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Enig i at prisen blir skrudd opp rett før salg, tittta litt på x93sv hos komplett hele uka, her om dagen satte dem den opp til 8500kr ifra 8000kr. Idag satte dem den ned til 7000kr pga black fridag og for å kunne reklamere med -18% slo til da selvfølgelig men føler ikke at jeg har spart 1500kr men kun 1000kr. og nå er jo prisen tilbake til 8500kr.

Lenke til kommentar

Jeg klinte til på den gaming laptopen til 9990kr. Bestilte også hjem på døren. Fikk sms i dag om at pcen skulle komme hjem til meg i dag, og at budet skulle ringe 30-60min før han kommer. Flott tenkte jeg, inntil min samboer kommer hjem og finner "forsøkt utlevert" lapp i postkassa. Jeg har vært hjemme siden kl 16:00, og mobilen har ikke ringt. På toppen av dette ser jeg på pakkesporingen på posten.no at de har lagt inn "forsøkt utlevert" kl 12:38 i dag. Imponerende, mtp at jeg har blitt lovt levering mellom 17 og 21. Jeg håper mpx løser dette på en eller annen måte, nå er selvsagt postkontoret stengt, så jeg får ikke hentet pakka. Ikke har jeg lyst heller, ettersom det ikke er avtalen.

 

Min første erfaring med mpx, og jeg er svært bitter :thumbdown:

 

Nå ser det riktignok ut som om posten er den store synderen her, men avtalen min er med mpx og jeg forholder meg til det.

Lenke til kommentar

Er Posten som er synderen her som du nevner selv og Posten er helt ubrukelig i mitt område på utlevering på dør. Har hendt 1 av 5 ganger jeg har prøvd at de kom på døra med pakka. Nå var riktignok den fraktmåten veldig rimelig, så du har hvertfall ikke betalt ekstra for en tjeneste som du ikke fikk hvis man skal se noe positivt i det.

Lenke til kommentar

Det er Posten som er ubrukelig til denne typen avtaler hvis du ikke bor i eget hus. Har flere ganger fått "forsøkt utlevert" pakker mens jeg og andre har vært hjemme. Dørklokken er tydelig markert med navn og alt skal være i orden.

 

Det som provoserer mest er når jeg kommer på postkontoret for å hente, og jeg der sier ifra om at de ikke gjør jobben sin får jeg som svar "joda, jeg snakket med sjåføren jeg, og han sa han ringte på".

 

BS.

 

Forøvrig, hvis du venter på at MPX skal løse saken så er det i beste fall at du får posten til å komme på døra om 3-4 dager. MYE raskere å hente den selv på posten.

Endret av Mixy
Lenke til kommentar
min samboer kommer hjem og finner "forsøkt utlevert" lapp i postkassa. Jeg har vært hjemme siden kl 16:00, og mobilen har ikke ringt.

 

Dette er grunnen til at jeg dreit i å bruke hjem på døra-leveringen. Jeg vet at jeg blir snytt for det.

 

Ja, kan vel bare glemme det i dag også.

De pleier til og med og påstå at de har ringt på døren selv om jeg nesten sitter foran dørklokka på angitt tidspunkt.

Det står på mailen at de skal ringe meg mellom kl.17:00 og 21:00 i dag, 30-60 minutter før ankomts(LOL). Har ikke for store forhåpninger akkurat.

 

Edit: Jøss, kom akkurat på døren men de ringte ikke først :D

Endret av Knopfix
Lenke til kommentar

Jeg fikk beskjed om at handlevognen var tom når jeg prøvde å gå til kasse noen timer etter 24. Dette skjedde på to pcer. Noen andre som opplevde det? Syns det er noe frustrerende siden jeg satt og fulgte med hele veien og handlet litt forskjellig. Mpx ga et kontant avslag da jeg spurte om det var mulig å få sendt bestillingen i ettertid, jeg hadde en print screen av handlevognen, men det hjalp ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...