Gå til innhold

Timesalg 24.11.11 MPX.no 18-24


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endte i denne omgang opp med den 21.5" BenQ-skjermen til 799,-. Må ha en ny reserveskjerm. Sist jeg måtte ty til reserven satt jeg på en lusen 19" Asus-skjerm med 1440x900 oppløsning. ;)

 

Hvor mye måtte du betale for den? Var tydeligvis for sent ute.....

 

Asus skjermen var den gamle skjermen hans som han ville erstatte med den nye BenQ skjermen. Any questions?

 

Haha, fantastisk dårlig formulert av meg... Mente selvfølgelig hvilken modell det var, eller hvor mye han sparte med andre ord!

 

Denne modellen.

 

http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=599919

 

Så det var litt å spare. Har en 24" BenQ som jeg sitter på nå som jeg er fornøyd med.

Lenke til kommentar

Nei du har rett, vi skal bare være glade til for at noen prøver å lure oss med "gode priser" når konkurrentene uansett er billigere enn tilbudet i utgangspunktet.

Butikker har ulike priser og noen er villige til å betale litt ekstra for f. eks. bedre service. MPX har tilbud på de prisene de har om de er dårlige er det fair enough, ingen som tvinger noen til å handle. Det er dumt å ikke sjekke prisene og det er dumt å drive timesalg hvis man ikke klarer å minst matche billigste pris.

 

Har sett flere ting som det har vært bra avslag på i forhold til andre priser. Syns det har vært helt greit. Syns det ble litt bom på gamingdelen. Tror det er fort gjort å forvente urealistiske avslag.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Spurte på Facebookveggen deres om de ikke kunne legge ut Ps3 på tilbud. Ti på ti legger de den ut til 1599 (før 1999). Har lagt den i handlekurven i det minste, får se om jeg får med broren min på å kjøpe. Noen som vet om varer slettes fra handlekurven om man lukker nettleseren/skrur av pcen eller lignende?

Lenke til kommentar

Hva med Toshiba Qosmio X770-10U 17,3" HD+ LED var det ett bra tilbud til 9990,-?

 

 

http://www.multicom.no/SystemConfigurator.aspx?q=st:10600327;c:100561;fl:0

 

Var visst beste bang for buck før tilbudet ovenfor. For meg ser det ut som en knalltilbud sammenlignet med andre bærbare.

 

 

Dog i etterkant ser jeg at oppløsningen var litt lav for en 17" bærbar.

Endret av kalden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...