Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Onanering på jobb


Slettmeg01

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Poster som anonym da jeg ikke vil at folk som kjenner meg skal vite dette, men har selv onanert på jobb (på toalettet) så lenge INGEN kan legge merke til det så er det vel greit.

 

Men pass opp, det gir jo en litt "spesiell" lukt, bruk urealistisk mye såpe etterpå så det lukter såpe på badet isteden :)

 

Postet av anonym: 47000b35d83bb14c5efb21e437b91e5d

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men pass opp, det gir jo en litt "spesiell" lukt, bruk urealistisk mye såpe etterpå så det lukter såpe på badet isteden :)

Kan eventuelt bare legge en svett kabel etterpå.:p

 

Jeg hadde faktisk forventet noen negative svar også på dette spørsmålet. Jeg er jo enig i de svarene som har kommet. Morsomt at røyking ble nevnt, for rent arbeidsmoralsk er det jo akkurat det samme. Man tar en pause for å dempe et "sug" etter noe.

 

Tilleggsspørsmål: Hvordan hadde du reagert om du kom inn til en som hadde glemt å låse døren når han/hun polerte juvelen? Eventuelt hvordan ville du reagert om du selv var den som glemte å låse?

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Om jeg gikk inn til noen som glemte å låse og jeg var kunde hadde jeg nok blitt rimelig sur...(har ikke lyst å se slikt!)

Er forøvrig samme anonym som over, men det er stor forskjell på å gjøre det, og å bli sett mens man gjør det...

Kan jo sammenlignes med din foreldre-situasjon, foreldrene dine vet garantert at du har dratt den en del ganger i livet, min de har vel aldri sett deg... og det hadde vært virkelig fælt og pinlig om de faktisk så deg en gang...

 

Postet av anonym: 47000b35d83bb14c5efb21e437b91e5d

Lenke til kommentar

Men pass opp, det gir jo en litt "spesiell" lukt, bruk urealistisk mye såpe etterpå så det lukter såpe på badet isteden :)

 

Tilleggsspørsmål: Hvordan hadde du reagert om du kom inn til en som hadde glemt å låse døren når han/hun polerte juvelen? Eventuelt hvordan ville du reagert om du selv var den som glemte å låse?

 

Om eg hadde tatt en kar ronke på dassen, så trur eg at eg hadde begynt å grine.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Om eg hadde tatt en kar ronke på dassen, så trur eg at eg hadde begynt å grine.

 

Hvorfor grine når man kan være litt motiverende på sidelinjen?

 

 

Men OT, det er vel mer hygienisk å ta seg en kjapp en, enn å drite?

Uansett, så er det vel ganske urelevant hva du gjør bak dørene.

Det er jo tross alt et "rest-room" som de sier på engelsk, så du må vel selv avgjøre hva som gjør det avslappet eller ei :!:

Endret av MilKman'
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med tanke på at ansatte ofte får tillatelse til å tilfredsstille andre egenforskylte avhengigheter (altså nikotin), så ser jeg ingen logisk grunn til at det ikke skal være greit å onanere på jobb, så lenge det ikke tar mer enn 5 minutter.

 

Men det er nok ikke like stuerent, så ikke la noen finne det ut.

Tja, men onanering tar hvertfall litt mer enn 5min for oss menn (jeg vet ingenting om kvinner :p )

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...