Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Onanering på jobb


Slettmeg01

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med tanke på at ansatte ofte får tillatelse til å tilfredsstille andre egenforskylte avhengigheter (altså nikotin), så ser jeg ingen logisk grunn til at det ikke skal være greit å onanere på jobb, så lenge det ikke tar mer enn 5 minutter.

 

Men det er nok ikke like stuerent, så ikke la noen finne det ut.

Tja, men onanering tar hvertfall litt mer enn 5min for oss menn (jeg vet ingenting om kvinner :p )

 

Tøys :p, da kjenner du ikke kuken din godt nok

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Med tanke på at ansatte ofte får tillatelse til å tilfredsstille andre egenforskylte avhengigheter (altså nikotin), så ser jeg ingen logisk grunn til at det ikke skal være greit å onanere på jobb, så lenge det ikke tar mer enn 5 minutter.

 

Men det er nok ikke like stuerent, så ikke la noen finne det ut.

Tja, men onanering tar hvertfall litt mer enn 5min for oss menn (jeg vet ingenting om kvinner :p )

 

Tøys :p, da kjenner du ikke kuken din godt nok

Lol, kanskje jeg bare har for trege hender :(

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg ville tenkt det var greit så lenge man skjuler det godt og man ikke bruker for lang tid.

 

Når det gjelder spørmålet om å bli oppdaget og parallellen til røyking ville vel de fleste fortrukket å "overraske" en røyker fremfor en runker. Men på alle andre områder enn det sosialt akseptable må jo håndjagingen være den mest positive aktiviteten.

 

Postet av anonym: 71f1fb008540b0a457a6c05d83926f53

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke noe problem med å ta seg av seg selv mens en er på jobben hvis en gjør dette på en forsvarlig måte, som for eksempel det å gjøre det på do.

Så lenge en ikke tvinger andre til å være med eller se på bør det være like greit som alt annet personlig en gjør på jobben.

det er vel litt personlige forskjeller på hvor mye lyd folk lager og da?

hadde ikke syntes det var altfor koselig å høre konstant snøfting/grynting på nabotoalettet...

men man blir vel vant til det og! :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Med tanke på at ansatte ofte får tillatelse til å tilfredsstille andre egenforskylte avhengigheter (altså nikotin), så ser jeg ingen logisk grunn til at det ikke skal være greit å onanere på jobb, så lenge det ikke tar mer enn 5 minutter.

 

Men det er nok ikke like stuerent, så ikke la noen finne det ut.

Tja, men onanering tar hvertfall litt mer enn 5min for oss menn (jeg vet ingenting om kvinner :p )

 

Gi meg 2min min sier jeg bare..

Er vell uansett ingenting galt ved å onanere på doen, bare man sørger for at det ikke ligger igjen rester osv..? Kan overhode ikke se problemer med dette, og ja jeg har gjort litt av hvert på diverse doer i mitt liv for å si det sånn.. Og jeg er ikke mye flau over det, dette er helt normalt og langt vanligere enn det mange kanskje vil tro.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Aldri hørt om en rask en?

 

Er det svar for meg?

 

Vet ikke hva skal jeg egentlig svare, vet ikke hvor gammel er du og hvilken erfaring har.

 

Både hørte og traff mange ganger menn som ikke kunne noe i det hele tatt. Det er jo mange som her problemer med det, dessverre. Det er trist... Jeg tenkte egentlig å snakke om noe relevant, derfor kom inn i denne delen av forum, kanskje vil skrive noe i morgen.

 

Det som jeg sagt passer kanskje egentlig litt dårlig akkurat her. Og det var ikke mening å fornærme noen, så beklager hvis jeg fornærmet.

Lenke til kommentar

Det er ikke lenge siden arbeidsgiveren min ga meg streng beskjed om at det var to ting som ikke var lov i hans bil og på hans kontor; røyking og sex.

 

Nå vet jeg ikke helt hvorvidt onanering er i samme kategori som sex, men så lenge jeg holder meg unna bilen og kontoret hans så har jeg jo fått tillatelse. Jeg har forresten ikke benyttet meg av dette ennå, men må vel kanskje gjøre det, bare for å ha gjort det i tilfellet reglene på arbeidsplassen skulle endre seg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg onanerte en gang under førstegangstjenesten min i HMKG. Det var siste vakten min før dimming og det var vakt hos kongefamiliens residens på Bygdøy mens dronningen oppholdt seg der. Om noen kjenner til stedet så tror jeg det var post 4 eller 5 med utsikt mot et jorde rett frem, skog til venstre og en bilvei til høyre. Jeg måtte stå inne i bua for å ikke bli oppdaget av kameraene til PST.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...