Gå til innhold

Canal Digital med flere oppgraderinger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen mulighet for oss som har 25/2.5 (med binding) å få 70/10 nå? Eller MÅ vi vente til Jan/Feb 2012? :/

 

Husker ikke om det var i denne tråden eller på FB-siden deres at jeg leste om det; men det skal ikke være noe problem for deg å oppgradere hastigheten.

 

Gjør det selv på Internett så får du en fenomenal deal!

Lenke til kommentar

Oppgraderte til Super70 via canaldigital.no i går og fikk tilsendt nytt modem som jeg mottok i dag(!).

 

Kjørte et par runder på speedtest.net og fikk kun 25/5 som er en hybrid av hva jeg hadde før som var 25/2,5.

Ringte kundeservice for å høre om dette var riktig. Neida, det hendte at de gamle innstillingene fulgte med.

 

Et par tastretrykk av teknikeren og vips:

 

1637502370.png

 

/Lasse

Endret av lassem
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Månedlige kostnaderSuper70

399 kr

Totale månedskostnader399 kr

Rabatt internett-798 kr

Webrabatt-150 kr

Totalsum første år3 840 kr

Totalsum påfølgende år 4 788 kr

 

Ikke bare får jeg 2x bedre hastighet en idag, men jeg betaler mindre for det .... : D

Endret av War
Lenke til kommentar

Bestilte 70/10 tidligere i dag. Ble oppgradert etter ca. fem minutter. Får 70/10 når jeg kobler til med kabel, men får bare 40/10 over trådløst nettverk. Bruker AirPort Extreme med 802.11 draft-n. Noen som har den nyeste Airport Extreme som får testet som den klarer 70 Mbps?

Lenke til kommentar

Koblet til nytt modem og hadde fortsatt Ultra (25/5) hastighet. Så på Mine Sider at det nye modemet lå inne med både Ultra og Super70 hastighetsprofil. Snakket med Kundeservice ett par ganger, og så fikk de fjernet Ultra-profilen fra det nye modemet. Plutselig hadde jeg 70/10. :) Veldig fornøyd! Testet linja også, og fikk hastigheten jeg har bestilt.

Lenke til kommentar

Oppgraderte til Super70 via canaldigital.no i går og fikk tilsendt nytt modem som jeg mottok i dag(!).

 

Kjørte et par runder på speedtest.net og fikk kun 25/5 som er en hybrid av hva jeg hadde før som var 25/2,5.

Ringte kundeservice for å høre om dette var riktig. Neida, det hendte at de gamle innstillingene fulgte med.

 

Et par tastretrykk av teknikeren og vips:

 

1637502370.png

 

/Lasse

 

Er testen gjort kablet eller trådløst?

Lenke til kommentar

argh. fikk endelig koblet opp modemet nå. og opplever det samme som mange. at jeg fortsatt har 25/5. hvorfor i all verden har den både den gammle og den nye 70/10 profilen på det nye modemet. jaja da må jeg vente til i morra med å teste da :(

 

 

Send dem en PM på facebook, med kunde nr og problemet så ordner de det

Lenke til kommentar

Bestilte 70/10 tidligere i dag. Ble oppgradert etter ca. fem minutter. Får 70/10 når jeg kobler til med kabel, men får bare 40/10 over trådløst nettverk. Bruker AirPort Extreme med 802.11 draft-n. Noen som har den nyeste Airport Extreme som får testet som den klarer 70 Mbps?

 

Ble fart på sakene etter at jeg satte routeren tilbake til fabrikkinstillingene.

1637974820.png

Endret av PKR
Lenke til kommentar

Bestilte 70/10 tidligere i dag. Ble oppgradert etter ca. fem minutter. Får 70/10 når jeg kobler til med kabel, men får bare 40/10 over trådløst nettverk. Bruker AirPort Extreme med 802.11 draft-n. Noen som har den nyeste Airport Extreme som får testet som den klarer 70 Mbps?

 

Ble fart på sakene etter at jeg satte routeren tilbake til fabrikkinstillingene.

1637974820.png

 

 

Er dette trådløst??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...