Gå til innhold

Canal Digital med flere oppgraderinger


Anbefalte innlegg

Merkelig, da jeg ringte Canal Digital i går, var de nye prisene klare. 499 kr for 70/10. (329 kr for borettslag med avtale)

 

Når det ble tilgjengelig kunne de derimot ikke gi noe konkret svar på. De sa det samme som de har sagt til alle andre, "i løpet av desember".

 

Liker denne type markedsføring dårlig.

 

jeg liker heller ikke "i løpet av desember" noe særlig. det jeg i hvert fall kunne tenke meg er å KUNNE bestille det på nett, selv om jeg får hastigheten om 2 uker eller 3 uker. jeg gidder ikke sjekke canal digital siten hver dag for å se om det plutselig har blitt tilgjengelig!

 

Pris på Giga abbon. blir 999 kr

Dette er bra.. fra 1447 kr til 999 kr...

 

Gleder meg allerede... !

 

hvis giga fremdeles er 100mbit ned er jo 999,- blodpris..

 

får håper giga er 150/20 elns :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har maxi 25/5 via borettslaget og betaler redusert pris, 477 tror jeg det er. Tror dere jeg får oppdatert automatisk til super 70, eller må jeg gjøre dette selv?:) Blir jo over 3 ganger så bra nett til rundt samme pris etter det jeg har hørt :D

 

Heisann!

 

Du må nok bestille Super 70 (70/10) selv. 25/5 vil være det det er pr i dag frem til de skal justere hastighetene på dette på nyåret. Da blir det i første omgang justert uthastighet i følge CD. Så Super 70 blir et eget abonnement som du kan oppgradere til om du ønsker det. Slik har jeg forstått det i allefall.

 

Dobbel ut blir visst også for øyeblikket fjernet siden det blir innbakt i hastighetene. Så det blir visst ikke noe 70/20 med det første. Kan jo håpe det blir endret etterhvert.

Lenke til kommentar

ingen som har hørt noe mer? blir det 100/20? eller 100/40? ... venter spent ..

 

100/10 Til 999kr/mnd ble fasiten. 500kr ekstra i mnd for 30Mbit ekstra, tror ikke så mange kommer til å velge den.

 

Har bestilt 70/10 til 329kr mnd. jeg og. Relativt fornøyd med det i grunn.

Endret av arnbju
Lenke til kommentar

Da var 70/10 bestilt til 329,- :-)

 

Her også :)

Sist jeg oppgraderte på "min side" tok det faktisk under 24 timer, håper det går like fort denne gangen.

 

EDIT: Ser at ikke alle modemene støtter 70/10 hastigheten, noen som vet hvilke?

 

har canal digital flere modem typer altså ?

bestilte 70/10 nettopp. håper virkelig modemet klarer hastigheten :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...