Gå til innhold

Når kommer Skyrim-anmeldelsen på Gamer.no? (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om Bethesda har laget et relativt solid spill, så har det ganske store mangler som ødelegger en del av spillopplevelsen utifra første-inntrykket mitt.Ting som GUI, melee og musebevegelser er helt off (selv om litt av det er vane), så spennende å se hva gamer.no gir.Utifra min opplevelse vil jeg si 6-6.5 på førsteinntrykk. Av 10, ikke terningkast.

 

Helt enig. Har ingen tvil om at storyen og settingen er top-notch, men controllene var helt ødelagte på PC. Det virker også som om du har trykt på musa en gang så har du sett dybden til nærkampsystemet i Skyrim. Se på Demon's/Dark Souls Bethesda, der ser du hvordan man gjør det. Eller bare se på et random spill, er 90% sikkert at de har gjort det bedre enn dere.

 

Må si jeg har null lyst å spill med det totalt uinspirerte kampsystemet og ufattelig knotete meny/inventory systemet snytt rett ut av en x-box.

Lenke til kommentar
bare dere kjører igjennom Skyrim nøye, og setter en karakter som passer spillet. så er vell dette ingenting og klage på.
Er det så viktig hva Gamer setter til karakter? har du ikke egne meninger?

 

Det var da voldsomt så selvgod man skulle være da, Kverulv? For min del vil jeg si at Gamer sine spillandmeldelser er svært nyttige. Det er nemlig ikke alle som har tid eller penger til å prøve alle spill, og da kan jo kanskje en spillanmeldelse fra en tredjepart være ganske nyttig. Det handler jo ikke om å ha egne meninger eller ikke. For meg virker du ihvertfall både enkel og unyansert med disse "trollete" innleggene dine.

Lenke til kommentar

Nei, du tar feil. Bare fordi det er mye hype, så betyr ikke det at spillet er bra.Edit: Skulle quote demonickon, men det ville ikke forumet nå:p

 

Jeg sier ikke at det får bra pga hypen, men utifra erfaring vet vi at når Bethesda kommer med en TES spill eller Rockstar kommer med et GTA spill så kommer det til å selge bra og bli et godt produkt verdig av en 5'r 6'r

Lenke til kommentar

Du tar fortsatt feil. Det er mange(undertegnede inkludert) som synes Elder scroll spillene er kjipe. Det dårlige kampsystemet alene gjør spillet til et average-spill i min bok, og jeg er ikke den eneste som synes det. Samtidig er det greit for mange som har begrenset med tid og begrenset med penger å lese en anmeldelse før de bestemmer seg for å investere begge deler i et spill. At skyrim kanskje er et knakende godt spill for noen skal jeg ikke si imot, da jeg kjenner flere som elsker disse spillene, men det er jo totalt irrelevant for hvorfor vi trenger en anmeldelse eller ei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har jeg prøvd Skyrim ett par timer og må si jeg foreløpig ikke er spesiellt imponert.

En blog på Gamasutra beskriver brorparten av hvorfor:

Skyrim, or How Not to Make a PC Game - http://www.gamasutra.com/blogs/EricSchwarz/20111111/8866/Skyrim_or_How_Not_to_Make_a_PC_Game.php

 

Forhåpentligvis vokser det på meg når patcher og mods kommer.

Endret av cptCory
Lenke til kommentar

Nå har jeg prøvd Skyrim ett par timer og må si jeg foreløpig ikke er spesiellt imponert.

En blog på Gamasutra beskriver brorparten av hvorfor:

Skyrim, or How Not to Make a PC Game - http://www.gamasutra.com/blogs/EricSchwarz/20111111/8866/Skyrim_or_How_Not_to_Make_a_PC_Game.php

 

Forhåpentligvis vokser det på meg når patcher og mods kommer.

Hmm, trist lesning. Blir litt irritert av sånt. AtW

Lenke til kommentar

Bethesda fant vel ut at det var en ræva konsollport, så da har de ekskludert alle som muligens kan finne på å si sannheten. Dette er ikke noe jeg sier for tull, jeg tror det faktisk er tilfelle.

På grunn av nettsteder som gjør reviews (forlenget PR), så visste jeg ikke om alt tullet med Oblivion. Jeg bare gadd ikke å modde og styre, selv om spillet hadde potensiale (spilte 1\4 ca.).

 

Uheldigvis har vi folk som sier "Det er Elder Scrolls, jeg kjøper det uansett!". Lett påvirkelige, nyttige idioter som de er ...

Lenke til kommentar

Huff. Då får eg heller vente ei stund med Skyrim. Oblivion spelte eg frå release, men det gjekk 10 timar før eg ikkje orka meir, har ikkje klart å ta det opp igjen med mods heller. Skyrim har jo eit enormt potensiale, så eg vil ikkje gjere same feilen.

 

Blir omtalen av 360-versjonen? Er greit å høyre gamer.no sitt syn på PC-versjonen også.

Lenke til kommentar

Syns det er merkelig at mange reagerer på at noen vil lese en anmeldelse før de kjøper ett produkt. Er jo snakk om å få en pekepinne på om det er noe man vil kjøpe selv.

 

Angående spillet: Liker det selv, det har klart forbedringspotensiale, men det som er der fungerer for det meste. Menyene derimot er latterlige og drar ned endel, jeg greier å jobbe FORBI de, men slik burde det virkelig ikke være.

 

Angående pause, bytte spell. Går da lett an å binde disse til 1-9 så ser ikke helt problemet, står i manualen.

 

Utviklere virker derimot ikke helt oppegående på dyr, tok en elg igår og hva fant jeg på den? Deer hide.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...