lur4d Skrevet 23. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2012 Det med Saul var snakk om hun som tok selvmord med brillene Saul ga henne. Hvis du mener førstesesongen mener jeg det var Brody, ja. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2012 Tenkte på førstesesongen ja. Han oppførte seg veldig mistenkelig da, og jeg begynte å lure. Men det gikk litt imot alt annet han gjorde, så gikk utifra at jeg gikk glipp av noe. Flere ganger jeg har sett Homeland på natta, sovna mens jeg ser og så måttet se det på nytt dagen etter, så det kan forklare litt. Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 26. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2012 Er det bare meg som er helt på tryne eller? Synes slutten på siste episode hintet til at Saul ikke er den man først tenkte han var. Noen andre som har tanker rundt dette? Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 26. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2012 Utdyp litt? Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 26. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2012 Tenker på bønnen hans på slutten der, ikke at jeg kan så mye som språk og religion men er er ikke logisk å tenke at bønnen går i samme bane som trorristene? Og derfor blir han litt mmistenkelig liksom? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2012 Han har vel underveis i serien pratet det språket med jevne mellomrom. Kommer vel med i jobben vil jeg tro. Og så har han jo bodd mye i utlandet. Kjerringa er jo fra India også om jeg ikke husker feil. Kan være mange grunner. På et par tilfeller tvilte jeg også på Saul, men etter alt han har gjort i løpet av serien hadde det virkelig ikke vært logisk om han var ond plutselig. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 26. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2012 Tenker på bønnen hans på slutten der, ikke at jeg kan så mye som språk og religion men er er ikke logisk å tenke at bønnen går i samme bane som trorristene? Og derfor blir han litt mmistenkelig liksom? Det er en jødisk bønn, ikke en islamsk. Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 26. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) Det er en jødisk bønn, ikke en islamsk. Det gir mer mening Som uTukt skriver: På et par tilfeller tvilte jeg også på Saul, men etter alt han har gjort i løpet av serien hadde det virkelig ikke vært logisk om han var ond plutselig. Hadde ikke vært så veldig logisk nei om han plutselig skulle bli ond. Endret 26. desember 2012 av Shudo Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. desember 2012 Saul er kanskje en av karakterene som absolutt ikke er ond i Homeland. Han går kanskje imot Carrie til tider, men det gjør han ikke ond. Mandy Patikin er kraft undervurdert, synes det var rart at han ikke ble Emmy-nominert i år. Burde bli det neste år. For Saul er en av de beste karakterene i en serie som ble drysset med flere Emmy`er i september. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 27. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2012 Saul er kanskje en av karakterene som absolutt ikke er ond i Homeland. Han går kanskje imot Carrie til tider, men det gjør han ikke ond. Mandy Patikin er kraft undervurdert, synes det var rart at han ikke ble Emmy-nominert i år. Burde bli det neste år. For Saul er en av de beste karakterene i en serie som ble drysset med flere Emmy`er i september. Enig. Han fortjener mer ros for sin rolletolkning. Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 27. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2012 Det er en jødisk bønn, ikke en islamsk. å takk! begynte virkelig å lure Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2012 Så vanskelig å høre forskjell på arabisk og hebraisk (eller arameisk) for folk? Lenke til kommentar
Fredrinco Skrevet 28. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2012 Død Galvez eller? Isåfall når? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. desember 2012 Død Galvez eller? Isåfall når? Han døde på grunn av bomba som gikk av i CIA. Ikke fordi stingene hans gikk opp. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Selv syntes jeg sesongen for mye forsøkte å tilføre spenning, fremfor å satse mer på å la seg inspirere av herlige 70-talls spionthrillere. Rubicon gjorde dette ypperlig i sin ene sesong i 2010, og jeg syntes Homeland også var flink til dette i starten. Nå blir det litt for forutsigbart og serien dummes da ned i enkelte sekvenser. Jeg håper de lytter til denne kritikken og kjører en litt mer solid fortsettelse Har fått ut min anmeldelse av sesongen, registrerer at jeg sikkert er litt alene på enkelte punkt (syntes eksempelvis Lewis overspiller midtveis i sesongen). Men det herlige med serien er jo at den engasjerer, så håper jeg bare fremtidig diskusjon ikke blir preget av store usannsynligheter i plottet. Det burde Showtime klare med denne serien. Merker jeg alt gleder meg stort til neste sesong. Lenke til kommentar
Superbia Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 sett ferdig serien på 4 dager nå, som var en tabbe siden man får inn så mye i huet på en gang så man ikke husker noe. bra serie og er enig med dotten i omtrent alt, jeg liker ikke carrie, hun var bare irriterende etter de 6 første episodene ellers så har jeg ikke noe annet som jeg er veldig unpleased over. ser frem til sesong 3 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 "Den pakistanske krigsherren Mullah Wazir Nazir og fem av hans menn ble drept i et amerikansk droneangrep nær grensen til Afghanistan." Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 "Den pakistanske krigsherren Mullah Wazir Nazir og fem av hans menn ble drept i et amerikansk droneangrep nær grensen til Afghanistan." Ikke bare det: "Abid Naseer kan dermed bli stilt for retten i USA, som har utstedt arrestordre på ham og krevd ham utlevert" http://touch.vg.no/article.php?artid=10064378 Shit's getting real... Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 4. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 Ser at alle her er så forelska i Quinn. Er det bare jeg som tror han er den store muldvarpen? Lenke til kommentar
nybb Skrevet 7. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2013 Alle er vel meget forvirret angående Saul og Quinn, men er jeg den eneste som ikke visste 100% hvor jeg hadde Mike Faber denne sesongen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå