Gå til innhold

Homeland - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Akkurat ferdig med sesong 2!

 

Måtte se sesong 1 etter at den omtrent gjorde reint bord ved fjorårets prisutdelinger. Med et sånt type tema så er det grenser for hvor langt man kan strekke det ut så jeg var litt skeptisk. Sesong 1 forsvant fort og sesong to gikk også gjennom i like høyt tempo. Veldig fornøyd. :)

 

Det jeg nå lurer på er hvordan sesong 3 kommer til å bli? Er litt redd for at vi kommer til å få en repetisjon av Prison Break nå som "hovedplottet" (les: Abu Nazir og Brodys hemmelighet) er mer eller mindre runda av. Kan fort bli mye fokus på at han gjemmer seg for den ene og den andre og da mener jeg at dem beveger seg bort fra hovedkonseptet.

Lenke til kommentar

Jepp. Da kan jeg vell melde meg inn i tråden her igjen. Jeg ser programmet i norsk sendetid, så måtte holde meg unna under sesong2! :)

Har ikke lest så mye her inne, men selv er jeg veldig spent på sesong3 med tanke på slutten av ses2. Er ganske så blank på hva/hvem som har gjort hva osv.

 

Hadde forøvrig fremføring om Homeland i norsken her om dagen! Sånn går det når vi kan velge nesten hva vi vill! :)

Lenke til kommentar

Jepp. Da kan jeg vell melde meg inn i tråden her igjen. Jeg ser programmet i norsk sendetid, så måtte holde meg unna under sesong2! :)

Har ikke lest så mye her inne, men selv er jeg veldig spent på sesong3 med tanke på slutten av ses2. Er ganske så blank på hva/hvem som har gjort hva osv.

 

Hadde forøvrig fremføring om Homeland i norsken her om dagen! Sånn går det når vi kan velge nesten hva vi vill! :)

 

I norsken faktisk ...? Haha. Saklig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønte ikke helt hva du mente der, og hva du evt. ikke forstod?

Det er jo ganske saklig med tanke på at dette er Homeland tråden, og jeg snakket om Homeland. Ville bare nevne det. Norsken, i form av faget norsk på en norsk skole i Norge ja...

 

Men, greit. Skal aldri nevne noe slik igjen inne her på dette nettstedet!

 

Slapp av :)

 

Mente bare at det var morsomt at du fikk lov til å ha fremføring om Homeland, ettersom det for det første er en TV-serie, og for det andre er en amerikansk serie som ikke har noen verdens ting med hverken det norske språk eller vår nasjon å gjøre.

Lenke til kommentar

Hehe. Første fremføring på VG1, går Studiespes. Så lærern ville at vi skulle få vist hva vi kunne, så vi fikk velge helt selv hva vi skulle ha. Og da ble det som du sier over, pga. prestasjon, kunne jo alt utenat om Homeland.

3 inkludert meg, i klassen holdt foredrag om en TV-Serie og én person om film, så det var et populært tema(veldig off-topic). :p

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...