Gå til innhold

Homeland - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er "godt" at Estes døde, aldri likt han. Verdig sesongavslutning, mye potensiale til sesong 3 nå. Men føler det fort kan gå begge veier, så krysser fingrene for en velskrevet sesong.

 

Han var badass! Gjorde det han måtte for å beskytte USA.

 

Saul er alt for soft til å være sjefen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg liker også Dana.. Synes hun er veldig flink, jeg.. En av de bedre ungdommene i en serie, etter min mening!

 

Hun spiller allright. Men hvis du ser nøye etter så har hun det nøyaktig samme sutretrynet hver gang hun er lei seg, redd eller sint. Litt Michael Scofield-aktig.

 

Synes det var en fantastisk sesongfinale, og jeg synes hele sesongen har vært glitrende. Begynner å bli ordentlig glad i både Saul og Brody nå. At Estes døde var helt herlig, for et egoistisk rasshøl. Eneste grunnen til at han ville drepe Brody og sparke Saul er fordi han ville dekke til droneoperasjonen som han selv deltok i.

 

En karakter jeg virkelig satte pris på er Quinn. Utrolig god skuespiller, og veldig enigmatisl og mystisk fyr. Det han sa til Estes ga meg frysninger ... "I kill bad guys". Håper han blir med videre.

 

Ellers så sier jeg meg sterkt uenig i de tidligere postene som kritiserte sesongen. Etter min mening har sesong 2 vært fascinerende helt fra starten. Homeland er ikke en actionserie. Hvis du ser på hver episode og venter at det skal "skje noe", så tror jeg du ser på feil show.

 

Synes heller ikke sesong 2 har lignende plott som sesong 1. Sesong 1 handlet om hvorvidt brody var terrorist eller ikke. I sesong 2 oppdages dette relativt tidlig, og så handler det vel egentlig om å få stoppet Abu Nazir.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er ikke enig i at det var for lite episoder med fremgang.

 

Tidlig i sesongen ble jo Brody hanket inn på en måte som virket at alt var over. Fremgang det. Også fremgang når Brody dreper VP`en av USA. Også fremgang når Abu Nazir blir drept. Fremgang når Rojah blir tatt. Fremgang når Quinn kom inn i bildet.

 

Det har skjedd mer denne sesongen enn forrige, synes nå jeg.

Lenke til kommentar

Akkurat fått sett både sesong 1 og 2 nå på kun kort tid! Ble anbefalt serien, og jeg angrer ikke. Glimrende serie. Spenning og historie som traff meg ganske bra. Til tider irritert på Carrie, så ille at jeg nesten håpet hun skulle bli tatt av. Likevel redder hun seg inn hver gang. Hadde ikke vært det samme uten henne.

 

Veldig spent på neste sesong. Var Brody med på det? Jeg tviler sterkt, men det er jo en teoretisk mulighet.

 

 

En ting jeg lurer på. Når Saul tok den løgndetektortesten første gang, og han ble spurt om han ga knivbladet til han fangen som tok livet av seg under avhøret, så ga han jo mye utslag på testen. Har blitt så mye Homeland i det siste at jeg har glemt hvordan det gikk. Var det Brody som gav knivbladet, eller fikk vi aldri vite det?

 

Enig med folk over at Quinn er veldig bra karakter i serien. Likte fyren mye bedre etter han ikke drepte Brody.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...