Gå til innhold

Homeland - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller trippelagent, ettersom vi mangler mye av dialogen fra bilen f.eks.? ;)

 

Jeg synes det går veeel tregt nå, hvor mye har egentlig skjedd de siste tre-fire episodene, utenom at Brody har innrømmet sine synder til CIA? Greit nok at det er mer realistisk enn 24-tempoet, men det må da finnes en mellomting.

Lenke til kommentar

Han CIA-sjefen irriterer meg. Å drite i avtalen med Brody å drepe han når de selv har fått det de vil ha. Kan ikke helt skjønne hvordan Quinn skulle komme seg unna etter å ha drept Brody i bilen, CIA har jo (bør ha) rutiner på hvem som er sjåfører, spesielt når det har med en kommende VP-kandidat. Litt enkel måte å drepe han på, som for meg burde vært mistenksom for resten av teamet.

Lenke til kommentar

Ja, vet det.

 

Poenget mitt er hvordan skulle CIA, med CIA-sjefen forklart at Brody ble drept når det var med Quinn i bilen? Jeg går utifra at de ville lagt ansvaret over på noen andre, uansett om hva han har gjort ville det skapt et stort oppstyr om CIA hadde drept en krigshelt. (Som tross alt er hva befolkningen kjenner Brody som)

 

Og da ville de hatt et problem siden det var Quinn i bilen, som er en av deres egne. Og om de på papiret lot en annen være sjåfør, skulle de drept han og lagt ansvaret over på?

 

Ingen big deal, men jeg synes det var en liten brist i storyen på akkurat det punktet. Føler at scenen egentlig bare var der for at man skulle få en "wow, Quinn skulle drepe Brody"-avsløring. For meg hadde det vært bedre om Quinn hadde sittet på et tak med en sniper eller ligende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...