Gå til innhold

DotA 2 - diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Enig at det til tider tar lang tid å begynne en match. Average waiting time inkluderer tydeligvis ikke om noen glemmer å trykke accept, og man går tilbake i køen med high priority. Heller ikke at en person ikke klarer å koble seg til spillet. Så kan man bare håpe at ingen forlater gamet, at man får engelskspråklige teammates som ikke suger og klager. Rart jeg har logget over 500 timer på spillet... Det må være fordi jeg liker spillet uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker ikke helt win/loss ratio'en min nå, spilt tilsammen 17 kamper, 5 wins og 12 loss. Noen som har noen tips? Lest litt rundt, sett noen par videoer, og spilte jo en del Dota til WC3, hvor jeg mener å huske jeg gjorde ting litt bedre, men nå går det bare nedom :p

 

Vet jeg har en tendens til å pushe litt for langt noen ganger, noe som oftest ender i død, sier til meg selv at jeg må prøve å holde igjen hver gang, men det er jammen ikke lett merker jeg, hehe.

Lenke til kommentar

Har nettopp start å spille dette med noen kompisser, og vi suger reglerett totalt balle.

Vi blir utlevlet allrede på lvl 4-5 og da går resten av kampen som den må gå, vi blir gruset og knust.

 

Og vi blir ikke særlig bedre heller :D (ingen av oss har spillt mye dota eller lignende spill før, da vi har gamet mest SC2, wow og tilsvarende)

 

Er det noen som har tips til hvor man kan lese seg opp på litt basic tips og triks?

Lenke til kommentar

Første jeg ser på stream er du som begynner med "noob weaver", "worst player", "1v1?"

lolol, var jo han som utfordra meg til 1v1 da? Jeg bare troller i mm jeg :p

 

Å randome medusa er så super entertaining, så må jo ha noe å gjøre imens jeg farmer til 6 slots :D

Endret av HoNTrash
Lenke til kommentar

Statistikk fra X-fire tar jeg med en så stor klype salt at det er teoretisk mulig å drukne av det. Jeg har det dog fortsatt installert selv om jeg ikke aner hvorfor ikke bruker det i hele tatt, starter opp minimized og logger inn automatisk, og ved neste formatering forsvinner det.

 

Hva som er størst av Dota2 og LoL driter jeg loddrett i, jeg spiller det jeg foretrekker i likhet med alle andre - that simple. All hatinga som skytes mellom LoL-fans og Dota2-fans er ganske enkelt både latterlig og patetisk, la folk få spille det de liker.

 

Her skal jeg ta masse forbehold da jeg strengt talt ikke vet hva jeg snakker om, og ikke ønsker å framstå som verken en fanboy eller hater, men WC3-DotA er vel strengt talt "originalen" og Dota2 er vel det nærmeste du kommer der, eller? Og med tanke på hvor stor WC3-DotA var skulle det vel være naturlig for mange å velge DotA2, om det måtte være pga nostalgi eller whatever. Det at det er integrert med Steam er heller ingen uting, så jeg ser for meg at Dota2 i alle fall har potensiale til å slå alle konkurrenter og trolig kommer til å gjøre det også.

 

inb4flame :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det som er morsomt med slike "LoL vs DotA" situasjoner, er at det er en hel haug med "nyttige idioter" som sitter og argumenterer mot hverandre, de skyter seg i foten gang på gang, er stort sett bare idioter fra begge sider som sitter og prater piss uten noe form for kilder. Omtrent like konstruktivt som å sitte å krangle med random retards i MM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...