Gå til innhold

DotA 2 - diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes de fleste gamesa var kjedelige. Forventa meg mye mer av LGD.int. Vet at iG er suverene og forventa at de skulle vinne. Fortsatt, de to første kampene var tafatte. LGD brukte en strat som de har brukt så mye igjennom G-league at iG visste hva som kom. Samt så lite firepower i lineupen at de må 5man smoke for å få til noe, iG forsto hva som skjedde til og med før de poppa smoken og bare halte ut tiden :D

Lenke til kommentar

Hallo dota spillere!

 

Jeg har kastet meg på bølgen jeg også, men jeg skulle gjerne hatt noen tips av dere. Jeg er relativt fersk innen denne verden, har ca 100 timer ingame på dota og har heller aldri spilt lignende spill, har for det meste kun spilt FPS spill, samt litt RTS og diablo 2 og 3. Og kompisene mine som spiller dota 2 har spilt evig mye HON, LOL og vanlig dota, så jeg ligger jo lagt etter de i nivå, så jeg skulle gjerne hatt noen tips/guider ol. for å komme meg litt opp på nivået dems. Så er det noe annet jeg kan gjøre enn å bare spille mye mer eller har dere noen konkrete tips?

Lenke til kommentar

Jo, jeg gjør jo som regel det, men jeg lurer på om det kanskje er noen andre måter å lære seg dette spillet på bedre? Noen guider ol? Eller er det bare å game random picks til jeg har oversikt over de fleste heltene og satse på at skillsa holder?

Lenke til kommentar

finnes guider overalt.

 

Dette er vel den beste atm.

 

http://www.purgegame...o-dota-you-suck

 

Takker, hjalp noe, selvom jeg allerede har fått med meg det meste som stod der :)

 

Hei folkens.

 

Tenkte jeg skulle prøve dette spillet nå. Noen som har en invite kode til overs ? :-)

 

Tror jeg har 10 stk liggende, send meg en pm med epost eller steam navn så ordner jeg det :)

Endret av dTd
Lenke til kommentar

DotA 2 Norge lanserer nå ny sesong av sin inhouse-league, populært kalt ”Gatheren”. Det blir 1100 Norske kroner i premiepenger. Premiene blir fordelt på 1st place (500,-), 2nd place (200,-), mest wins (100,-), Most mannered (100,-) 2nd og 3rd most mannered (50,-x2), mest vervede spillere (100,-)

For de som ikke vet hva gatheren (http://gather.dota2.no/index.php) er, så er det altså en side der man melde seg opp til inhousegames og spille med og mot andre skandinaver. Dårlig oppførsel, leaving/afk og alt annet man hater fra matchmaking blir ikke akseptert, og straffes med tidsbestemte bans fra leaguen. Man kan spille alle forskjellige modes, og det finnes games for casuals, så vel som de som er litt mer konkurranse mennesker. Man kan spille captains mode, pick draft, der 2 captainer velger spillere, og så spiller captains mode mot hverandre, eller man kan signe up for et fun all pick game, der lagene blir balansert basert på ratingen din på siden. Ratingen din vil påvirkes av om du vinner eller taper, og hvem du vinner eller taper mot, vinner du mot noen som har høyere (team)score enn deg, så får du mer poeng, har de lavere, får du mindre poeng, og vice versa for tap.

Sign opp i dag, og få med venner for en sjangs til å vinne vervepremien på 100,-.

 

Endret av HoNTrash
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...