Gå til innhold

DotA 2 - diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å tape jevne games late er det værste jeg vet. En dårlig teamfight, eller den vanlige jeg er russer og blir catcha alene og taper gamet.

 

Da vil jeg helle bli skameid og tape etter 15 min

 

Vel, føler at jeg taper like ofte "mid or feed, 0-6 etter 5 min" som 5 meleecarrysstrat og blir pusha inn etter 20 minutter. Så jevne games synes jeg ofte er morsommere å spille, enn å tape etter 15.

 

Taper heller etter 45 minutter, enn å vinne etter 10 også. Spilte CK mid i går, hadde Godlike på 10 minutter. Litt gøy, men når alt kommer til alt spiller jeg heller jevne games.

Lenke til kommentar

Vel, føler at jeg taper like ofte "mid or feed, 0-6 etter 5 min" som 5 meleecarrysstrat og blir pusha inn etter 20 minutter. Så jevne games synes jeg ofte er morsommere å spille, enn å tape etter 15.

 

Taper heller etter 45 minutter, enn å vinne etter 10 også. Spilte CK mid i går, hadde Godlike på 10 minutter. Litt gøy, men når alt kommer til alt spiller jeg heller jevne games.

 

Agreed. Et jevnt game hvor man faktisk har det gøy og sitter igjen med et smil om kjeften etterpå er det beste, og da er det irrelevant om man taper eller vinner spør du meg. Hvis alle har spilt bra, og du hadde en seriøs sjans på å vinne så har det vært et bra game IMO.

 

Å vinne på 15 min er boring, like boring som det er å tape på 15 min.

Lenke til kommentar

Taper man på 15 minutter blir man skameid. Bedre at de pusher ut dritten så du og de 9 andre kan finne nytt game eller gjøre noe annet. Sitte å bli farma i 40 min er det desidert værste som kan skje.

 

Jevne games er artig det!

Her om dagen var det etter 25 minutter spilt 23-25. 2 deaths pr/m:p Ålreit aktivitet vil jeg påstå!

Lenke til kommentar

Hei!!

 

Dota2.no Gather kjører igang sesong 2!

Gather.dota2.no er en nettside hvor skandinaviske spillere samles for å spille DotA2 – bådekompetitivt og på gøy. Siden er utviklet og driftet av ildsjeler i miljøet, og tar sikte på å skape et godt skandinavisk miljø i DotA2-scenen

 

 

- Fin liten video til dere ! = )

 

 

Onsdag 13. mars kjører gather.dota2.no i gang sesong 2, og vi inviterer spillere fra alle ferdghetsnivåer til å bli med på moroa. Man trenger ingen vouching eller invitasjon; det er bare å registrere seg og bli med! For å kunne slippe til alle som vil må vi kjøre en streng linje på hva som tolereres av oppførsel, slik at fokus ligger på kompetitiv moro i stedet for krangling og flaming.

Gather.dota2.no har gleden av å tilby pengepremier til spillerne med høyest rating ved sesongens slutt, samt premier til de med mest «commendations». Premieoversikten er som følger:

Placement prizes: Manner prizes: (Most commends) Recruitment prize:

1st place: 500 NOK 1st place: 100 NOK 1st place: 100 NOK

2nd place: 200 NOK 2nd place: 50 NOK

Most wins: 100 NOK 3rd place 50 NOK

Med deres hjelp og aktivitet vil vi i senere sesonger se etter utvidet støtte til høyere pengepremier,og vi vil prøve å få til en god sirkel med økte premier, turneringer og økt aktivitet. Registrer deg på gather.dota2.no i dag og bli med i andre sesong av hele skandinavias inhouseleague!

Endret av regeay
Lenke til kommentar

For å kunne slippe til alle som vil må vi kjøre en streng linje på hva som tolereres av oppførsel, slik at fokus ligger på kompetitiv moro i stedet for krangling og flaming.

 

Få se "jocks" gjengen fjernet så tror jeg gathern blir elsket. Så utrolig mange menn med barnehjerner der!

Lenke til kommentar

Kanskje det henger igjen fra wc3 dota, men for meg er riki ein typisk egoistisk hero som kun går etter last hits og gir faen i laget sitt. Det er utrulig lett å countre riki, men er jo ofte i public kamper at dette ikkje vert gjort. Da kan riki fort få eit bra game, og da er det mange som vil sitte der som verdens mestere fordi dei dreper eit lag som ikkje bruker verken ward, dust eller gem. Slike folk, diagf.

Endret av Theoneask
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...