Gå til innhold

DotA 2 - diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Om du er en low level spiller, som ikke greier å spille deg oppover i mmr systemet så er det klart at du får dårlige teammates, teammates er en refleksjon av ditt eget nivå.

 

Jeg har et lag så jeg spiller ikke solo QQ. Men når laget ikke er pålogget så spiller jeg QQ og det er rett og slett ikke en refleksjon av mitt eget nivå. En noob tar QOP og går 0-20 i midten. WOW bra refleksjon.

Endret av Anvilycus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kaster inn en tennfakkel i mmr-topicet.

 

Prøvde et par soloques for noen dager siden, og når jeg sjekka samtlige spillere på mitt og motsatt lag, så var de fleste rundt min lvl +/- 1. Snakker da om den som står på profilen osv. Er det kanskje lvl det går på..? ^^

nei.
Lenke til kommentar

Kaster inn en tennfakkel i mmr-topicet.

 

Prøvde et par soloques for noen dager siden, og når jeg sjekka samtlige spillere på mitt og motsatt lag, så var de fleste rundt min lvl +/- 1. Snakker da om den som står på profilen osv. Er det kanskje lvl det går på..? ^^

Nei :D
Lenke til kommentar

Nei, det går ikke på level, heller ikke på win/loss. Du går opp og ned i mmr basert på hvordan du gjør det sammenlignet med de andre i gamet ut i fra flere faktorer. Du kan nok finne en detaljert forklaring på developer forumet.

Lenke til kommentar

Ja, det er riktig det, men nå tenkte jeg vel ikke hovedsaklig på support. Hvis jeg spiller en carry og ender på ubetydelige 0-10 og vi vinner gamet, kanskje utrolig nok også pga noe jeg har gjort, kommer jeg likevel til å ha hatt ett bedritent game. Ganske enkelt fordi det ikke er gøy å ikke gjøre noe som helst annet enn å dø, feede, whatev.

Lenke til kommentar

Prøver du å si at du gjerne kan ha 0-15 og bli gruset i 45min men likevel ha spilt et "fun game" så lenge du bare får noen commends? Det er ganske trist.

Jeg kan ha et fun game uansett om jeg vinner eller taper, det kommer bare an på hva jeg vil før gamet, om jeg vil vinne så suger det å tape, men om jeg er likegyldig, så greier jeg å ha det morsomt uansett.

 

Jeg prøver obv ikke å vinne når jeg bruker 600 av start goldet mitt på en bottle til en random dude på laget.

Endret av HoNTrash
Lenke til kommentar

Uansett korleis man gamer så bør man (i ein perfekt verden), alltid ha eit mål om å vinne. Gå inn med holdninger om likegyldighet i spel der fem stk avhenger av andre kan vere øydeleggande for laget. Eg er ein veldig casual gamer og tar meg ikkje særlig nær av eit tap, men ønsker fortsatt alltid å vinne.

Lenke til kommentar

Uansett korleis man gamer så bør man (i ein perfekt verden), alltid ha eit mål om å vinne. Gå inn med holdninger om likegyldighet i spel der fem stk avhenger av andre kan vere øydeleggande for laget. Eg er ein veldig casual gamer og tar meg ikkje særlig nær av eit tap, men ønsker fortsatt alltid å vinne.

Enig med deg, jeg formulerte meg litt dårlig, det er games der jeg virkelig vil vinne for en hver pris, og picker what ever we need, og er mega tryhard. Men så er det games der jeg bare vil ha litt fun. og det å vinne ikke er like viktig, dette var et slikt game.
Lenke til kommentar

+1, Theoneask.

 

Jeg er på det meste low-casual selv og har absolutt ingen problemer med å tape, men jeg syns ikke akkurat det er gøy når jeg med en carry ikke får landa ett eneste kill samtidig som jeg feeder det andre laget til seier... Nå er ikke noe jeg ofte gjør, dårlig er jeg ikke, men gjør man ett dumt move en gang eller to kan fienden få overtaket rimelig fort, og da har det lett for å balle på seg - kom ikke å si at slike games er gøy. Men, det er vel også mulig at jeg er den eneste i verden som vet hvordan slike games er, jeg er jo tross alt helt utrolig hinsides noob i dette spillet :p

Lenke til kommentar

Kjenner nok til det. Game i går så var eg sniper og gjekk bot lane med Meepo. Møtte Luna bot og Ursa i skogen. Gjekk svært dårlig og Luna outlvla dei fleste av oss. Eit par failed forsøk på ganking av ein veldig forsiktig Ursa gjorde ikkje saken betre. Hjalp ikkje at Zeus tapte mid mot Huskar heller. Endte opp med 3 / 8 / 5 i stats, sørgelig.

 

Men nå er det kjøpt inn nytt gaming headsett med mic, mus og musematte så det skal bli andre saker framover ;D

Endret av Theoneask
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...