Gå til innhold

DotA 2 - diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Einaste fornuftige han bringer i teamfights er silence + slow. Spel på lag med rikis (public vel å merke) som ikkje eingang bruker den spellen. Blir lei meg.

Riki's styrke er heller ikke teamfighting. Men å force enemy team til å gå sammen, i tillegg forcer han kjøp av detection, som er dyrt for fattige supports.
Lenke til kommentar

Blir uvant at bristle ser ut som en katt, når man er så vant til det grisetrynet.. Men digger hvordan quills ser ut når de sitter fast på de som blir truffet :)

 

Hvordan laner man bristle? Har sett noen forsøke på hardlane med lasthitting med quills, men det gikk ikke bra i lengden, for å si det mildt.

Lenke til kommentar

Han kan gjøre mye, men mid eller safelane farm er vel mest naturlig. Om man virkelig må for å unngå dårlige lanes så kan han jo gå både jungle og offlane. Heroen baserer seg rundt earlygame aggression, dive towers etc. Vil derfor tro at om man går mid er det mest naturlig å gå litt tanky (vanguard, shivas etc.), slik at man kan ganke tidlig. Dersom man farmer safelane (og gjør det bra) kan man komme bra utav det med en kjapp radiance og deretter tank-items. (heart, ac etc.) Skal sies at det er mange år siden jeg spilte Bristleback sist, men det bør vel fortsatt være ganske gjeldende. Utrolig gøy hero som jeg sikkert kommer til å spille mye i dota 2.

Lenke til kommentar

Jeg er dritt lei han, værste lowskill heroen.

Alltid gøy å se folk klage på heroes de ikke har snøring på hvordan de skal countre, det er PL all over again, "100% winrate PL lolol OP hero".

 

Jeg tror du burde prøve å countre han, men det har du kanskje ikke tenkt på og derfor klager du på Rigwarl selv om han ikke er halfparten så powerful som folk skal ha det til, han når sitt potensiale om folk klarer å spille han, men det kan sies om de fleste heroes i Dota2.

 

TLDR: Lær deg hvordan du skal countre han, jeg kommer ikke til å fortelle hvordan fordi jeg elsker å spille han.:D

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Alltid gøy å se folk klage på heroes de ikke har snøring på hvordan de skal countre, det er PL all over again, "100% winrate PL lolol OP hero".

 

Jeg tror du burde prøve å countre han, men det har du kanskje ikke tenkt på og derfor klager du på Rigwarl selv om han ikke er halfparten så powerful som folk skal ha det til, han når sitt potensiale om folk klarer å spille han, men det kan sies om de fleste heroes i Dota2.

 

TLDR: Lær deg hvordan du skal countre han, jeg kommer ikke til å fortelle hvordan fordi jeg elsker å spille han. :D

Tror du har misfortstått noe, LOL!
Lenke til kommentar

Har ikke sett han enda i dota2, men Synes rigwarl er en jævlig tidig helt, hehe. Men det er vel mest fordi han er jævla dårlig :D hvis de ikke har endret han nevneverdig siden dota1 da. Slik jeg husker det var han vel et ganske håpløst pick de siste årene av dota, og magisk sticken gjorde det jo bare 10 ganger verre. Synes at quill spray ikke skulle gitt charge på sticks, på samme vis som viper sin poison attack. Samtidig kan vel bristle kanskje tjene litt på de nye bootsene, tranquil boots.

Lenke til kommentar

 

Alltid gøy å se folk klage på heroes de ikke har snøring på hvordan de skal countre, det er PL all over again, "100% winrate PL lolol OP hero".

 

Jeg tror du burde prøve å countre han, men det har du kanskje ikke tenkt på og derfor klager du på Rigwarl selv om han ikke er halfparten så powerful som folk skal ha det til, han når sitt potensiale om folk klarer å spille han, men det kan sies om de fleste heroes i Dota2.

 

TLDR: Lær deg hvordan du skal countre han, jeg kommer ikke til å fortelle hvordan fordi jeg elsker å spille han.:D

det var rett i angrep, lol. Går da vel an å mislike en helt selv om man vet hvordan man countrer han. Vet du hvordan man countrer dusa, men synes ikke det er en særlig spennende helt likevel.
Lenke til kommentar

Alltid gøy å se folk klage på heroes de ikke har snøring på hvordan de skal countre, det er PL all over again, "100% winrate PL lolol OP hero".

 

Jeg tror du burde prøve å countre han, men det har du kanskje ikke tenkt på og derfor klager du på Rigwarl selv om han ikke er halfparten så powerful som folk skal ha det til, han når sitt potensiale om folk klarer å spille han, men det kan sies om de fleste heroes i Dota2.

 

TLDR: Lær deg hvordan du skal countre han, jeg kommer ikke til å fortelle hvordan fordi jeg elsker å spille han. :D

 

Så du tror jeg ikke kan countre han om det var problemet?

Han er da ikke udødelig, bare syntes han er en kjedelig noskill helt. Er ikke særlig vanskelig å løpe rundt mens man spammer W og en Q innimellom. Samtidig som man tåler mye, så man trenger ikke engang tenke der man løper rundt.

Lenke til kommentar

Lurer på en liten ting, er det noe grunn til at det skal ta 3-5min for å finne et game? Er i overkant lang tid i forhold til andre spill med matchmaking syntes jeg.

Hvilke andre spill tenker du på? Det kommer jo helt an på hvor mange modes/servere du søker, og når på dagen du søker. Jeg finner ofte games på mindre enn 1 min.
Lenke til kommentar

Vel, alle spill jeg har spilt opp igjennom årene med matchmaking har som regel alltid brukt under 1min på å finne et game, alt fra World of Tanks til League of Legends. Nå har jeg ikke spilt stort mer enn 10 kamper i Dota 2, men alle de kampene har tatt 3min+ før gamet ble funnet.

 

Ikke at det bryr meg så alt for mye, men lurer bare litt da spillet har jo blitt nokså populært og for øyeblikket er det ca. 250000 online, så er vel neppe mangel på spillere å velge mellom.

 

 

Edit: Så langt har jeg hatt på alle game modusene, dog har bare valgt Europe West og East under regioner, samt English under språk.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Vel, alle spill jeg har spilt opp igjennom årene med matchmaking har som regel alltid brukt under 1min på å finne et game, alt fra World of Tanks til League of Legends. Nå har jeg ikke spilt stort mer enn 10 kamper i Dota 2, men alle de kampene har tatt 3min+ før gamet ble funnet.

 

Ikke at det bryr meg så alt for mye, men lurer bare litt da spillet har jo blitt nokså populært og for øyeblikket er det ca. 250000 online, så er vel neppe mangel på spillere å velge mellom.

 

 

Edit: Så langt har jeg hatt på alle game modusene, dog har bare valgt Europe West og East under regioner, samt English under språk.

Det er litt trøbbel med serverene i dag, kan være derfor.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...