Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads


Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer å skaffe meg CleanROM til min TF700. Dette vil medføre å unlocke enheten, noe som bryter med garantien. Er det noen mulighet for å anskaffe seg en type garanti som dekker eventuelle feil ved paden skulle de oppstå? Går det da evt. under forsikring?

 

Vurderer sterkt det samme. Hovedsakelig for å få root tilgang (titanium backup, browser2ram) og samt kvitte meg med bloatware.

 

Du kan vurdere å nedgradere til ICS, få root tilgang uten å miste garantien, og deretter oppgradere til 4.1. Noe som faktisk skal være mulig

Lenke til kommentar

Annbefaler å sjekke ut tilbehør på ebay, som regel veldig billig iforhold til norske butikker.

 

Ellers er en Case veldig greit å ha nettbrettet i.. fks,

http://www.ebay.com/...=item3f1b8a0aed

Følger med beskyttelse til skjermen også.

Den så ikke dum ut.

 

Du har den kanskje ikke selv? Skulle gjerne visst om den var tynn. Vil ha noe enkelt og lett, mest for å beskytte skjermen.

 

Edit: Etter å ha sjekket de forskjelligene på Youtube har jeg funnet ut at den offiselle sleeven til Asus er akkurat det jeg er ute etter. En tynn "mappe" for som skal beskytte skjermen når den ikke er i bruk.

 

. Hvor kan jeg finne den til TF300? Endret av Kentinho
Lenke til kommentar

Jeg har hatt Asus Infinity TF700 et par måneder nå.

 

Et solid nettbrett, men med en enorm svakhet: Web-surfing! Hva i huleste er det som er galt med dette? Uansett hvilken nettleser jeg benytter, er det en håpløs opplevelse å bruke nettet. Vanvittig tregt og ekstremt treg i responstid på alt.

 

Så til de som har planer om å skaffe seg nettbrett og skal bruke det mye web, styr unna dette brettet! Dere kommer til å bli frusterte fra første minutt.

 

Regner dog med at dette er noe som vil bli fikset i kommende oppdateringer, men foreløpig har jeg ikke merket noen endringer, til tross for i allefall 3 oppdateringer siden jeg kjøpte brettet.

 

Pr. i dag har jeg følgende systemversjon:

 

Android 4.1.1

Kjerneversjon 3.1.10

Lenke til kommentar

Last ned Dolphin Tab, å velg at cache skal lagres på minnekortet (forutsetter at du har ett minekort i tabletten) og se om det blir bedre.

Hjelper veldig på TF300 iallefall.

 

Prøver dette her nå, og det ble ihvertfall ikke noe dårligere ytelse. Tvert i mot. Selve browseren var ikke så dum heller, så dette er vel og bra!

 

Takk for tipset!

Lenke til kommentar

Hei!

 

Fikk meg en TF300T i julegave av min samboer og er på jakt etter et deksel til denne.

 

Er vant med og leke med Ipad`en til madammen med bare sånn skjermbeskytter deksel / magnet deksel på.

 

Noen som vet om det finnes noe ala den typen til asus taben?

Lenke til kommentar

Jeg lette lenge etter noe lignende, men fant aldri noe slik. Virker som utvalget ekstrautstyr er noe dårlig.

 

Var en del på Amazon som solgte, men ingen sendte til Norge.

 

Jeg endte opp med å bestille en slik fra USA. Lest en del kritikker, og den har fått mye skryt for kvalieten. Jeg håper bare ikke den blir for tykk og klumpete.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...