Gå til innhold

– Battlefield 3 selger PC-deler for milliarder (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da kommer du nok ikke i nærheten av ultra er jeg redd. 560ti og 6950 vil klare spillet på high med en fin fps. Skal du spille på ultra må du minst ha et GTX 580, Dice har sagt GTX 580 SLI (altså 2 stk) for å spille det på absolutte beste innstilling (men jeg antar dette innebærer skyhøye skjermoppløsninger).

 

For 2500,- er nok et GTX 570 det beste kjøpet atm

Endret av Dassen
Lenke til kommentar

Fordelen med å gi ut spill hvert år er tilpassning og at spillet og konseptet er mer utprøvd enn feks battlefield som garantert ikke blir uten bugs.

 

De aller fleste bugfixes har gått videre fra Cod 4, Cod WaW,Cod MW 2, Cod Black Ops og blir med i Call of Duty MW 3 på grunn av at motoren er helt den samme med små modifikasjoner.

 

Men Battlefield 3 kjører en helt ny motor og vil ha alle barndomsfeilene til Battlefield 2.

 

Kreves vel ikke så veldig mye av Infinity Ward når de lager nye spill for å unngå bugs, da den eneste forskjellen mellom MW2 og MW3 kommer til å bli en stor mappack :p

Lenke til kommentar

Er det noen som kan anbefale et grafikkort som kan dra dette spillet på ULTRA? Eller custom MAX innstillinger? =)

Har idag et HD4870 1gb kort, og det måtte jeg sette på det laveste for å oppnå en akseptabel fpsgrense :)

Er det nok med 1 HD6950 eller gtx560ti kort?

Vil IKKE bevege meg over 2500 kr

 

gtx 570 er nokk ditt beste alternativ for 2500

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte selv ny PC delvis for BF3 sin skyld, ser ikke bort ifra at salget har økt, og det skulle bare mangle, så teknologien kan gå framover, og ikke bakover slik COD serien vil ha det til.

 

det er nokk den neste konsollgenerationen som må presse den fremover. men frem till 2014 blir det bare å game foran PC:en. har blitt lei av den grynete grafikken på ps3/360 som var imponerende for 3 år siden..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...