Gå til innhold

Alt om Hitman: Absolution


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snakk om å misforstå sin egen spillserie. Det som gjorde det første spillet så unikt var følelsen av å faktisk være en snikmorder. I Absolution er en uniform nesten like ubrukelig som dressen. Og hvor er kofferten? Er det bare jeg som savner den? I Absolution drar han sniper rifla opp fra rumpa.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg savner alt fra Blood Money. For min del kunne de lagd et nytt spill med motoren fra Blood Money så lenge de holdt seg til oppskriften. Før kunne jeg gå rolig rundt og planlegge og etter hvert utføre det perfekte drap. Nå prøver jeg å snike meg rundt, men ender i nesten alle tilfeller opp med å klikke rambo og skyte alt som rører seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Anbefaler folk å ta turen innom her og si sitt:

 

http://www.hitmanforum.com/index.php/topic/57646-top-5-good-and-bad/page__st__20

 

Blir ting gjentakende for han som leser gjennom alt så dukker det helt sikkert opp og flere av de store problemene med Hitman er representert i denne tråden som til slutt kommer til å ende opp i en rapport. Det tyder jo på at de hører på oss heldigvis.

Lenke til kommentar

Deus Ex DLC? Skjønner at de kunne hatt det morro å levere noe de selv synes er gøy (selv om det nok er SquareEnix som vil dette), men de burde heller fokusere på å fikse spillet. Begynner å tvile på at det skjer nå.

 

Om de skulle fikse forkledningsystemet, så er spillet fortsatt ødelagt siden banene er bygd slik de er.

Ikke fullført spillet, men det er baner som minner om gamle Hitman. De andre plassene blir vel spillet for lett om du bare kan brenne instinkt og gå forbi.

Lenke til kommentar

Jeg savner alt fra Blood Money. For min del kunne de lagd et nytt spill med motoren fra Blood Money så lenge de holdt seg til oppskriften. Før kunne jeg gå rolig rundt og planlegge og etter hvert utføre det perfekte drap. Nå prøver jeg å snike meg rundt, men ender i nesten alle tilfeller opp med å klikke rambo og skyte alt som rører seg.

 

Jeg prøvde å unngå rambo. Det resulterte selvfølgelig i at jeg måtte restarte hver bane 50-100 ganger, helt til jeg kunne hver eneste bevegelse på hver NPC.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Veldig enig med mye som har blitt sagt her, har selv spilt gjennom alle de tidligere hitman-spillene i serien og må virkelig si etter å ha lest om det at jeg "gru-gleder" meg til å få testet det. Skal kjøpe meg det for å teste det ut, håper ikke skuffelsen blir for stor.. var nemmelig en av dem som digget å klare alle oppdragene som stealth med minst mulig drap. Kle meg ut, og som nevnt tidligere; "minst mulig våpen, mest mulig fiber wire."

 

Kommer nok til å kommentere her etter jeg har testet det ut, har desverre vært veldig treg på bestillingen av spillet.. men alt til sin tid.

Lenke til kommentar

Veldig enig med mye som har blitt sagt her, har selv spilt gjennom alle de tidligere hitman-spillene i serien og må virkelig si etter å ha lest om det at jeg "gru-gleder" meg til å få testet det. Skal kjøpe meg det for å teste det ut, håper ikke skuffelsen blir for stor.. var nemmelig en av dem som digget å klare alle oppdragene som stealth med minst mulig drap. Kle meg ut, og som nevnt tidligere; "minst mulig våpen, mest mulig fiber wire."

 

Kommer nok til å kommentere her etter jeg har testet det ut, har desverre vært veldig treg på bestillingen av spillet.. men alt til sin tid.

Forestill deg et nytt Splinter Cell-spill etter gammel oppskrift (ikke Conviction) iblanda elementer fra Hitman, så blir du nok fornøyd. Selv er jeg fan av begge deler, og derfor funka spillet kjempebra for min del. Riktignok på normal vanskelighetsgrad, da de høyere tok bort mye valgfrihet ettersom kun én metode funka uten å bli oppdaga samme hva man forsøker. Å kle seg ut fungerer som regel ikke så bra her, da det er mange som gjennomskuer deg. Jeg kjørte full stealth med dress bortsett fra en 3-4 baner hvor jeg måtte kle meg ut for å gjøre dem stealth (såvidt jeg kunne se var det ikke mulig å bruke dress uten å skyte, og det vil man jo ikke). Jeg brukte skytevåpen på folk to ganger i løpet av hele spillet - begge scripta hendelser. Fiberwire og uhell på resten.

Lenke til kommentar

Anbefaler deg å bare plaffe deg gjennom oppdragene, langt enklere enn å prøve å leke Sam Fisher.

d

 

Tar bort mye av gleden visst du gjør det på hvert oppdrag. Er tråsalt snikespill. Selv om det tar lang tid så foretrekker jeg det isteden. Skulle ønske det gikk an å velge våpen framfor hvert oppdrag. Og slik at jeg kan velge lyddemper f.eks på våpen. Starter hvert oppdrag med våpen som er lyddemper fri, kjipt egentlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om spillet skal spilles med sniking er våpen i utgangspunktet unødvendig. Foruten om pistolene med lyddemper (som du mangler store deler av spillet), og kanskje en skarpskyterifle (som du omtrent aldri får) er all skyting unødvendig. Da ender det bare opp med at alle NPC-er på hele banen kommer løpende mot deg, og du ender opp med å plaffe ned alle uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...