Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hadde seksuell omgang med min egen søster


Anbefalte innlegg

Diskusjonen om hvorfor incest er galt og hvorfor folk med arvbare sykdommer som parrer seg ikke er galt - interessant.

 

Dette handler om sosiale normer som er etablert over lang tid av evolusjonen, men som er på en måte utdatert (pga kondomer og fordi man kan lett finne ut om partneren har genetiske sykdommer).

Endret av Shushi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om dere begge likte det og det gikk bra denne gangen så burde dere tenke på følelsene deres til senere.

Tror ikke dere vil synes dette er noe å være stolt av senere i livet.

For det andre vil det bety trøbbel for dere begge om dette skulle komme ut.

Så anbefaler dere å ikke fortsette med tanke på disse potensielle problemene øker for hver gang dere har dere samt at kondom ikke er 100% sikkert.

Lenke til kommentar

Hmm incest pluss alkohol sjenking pluss sex med en under den sexuelle lavalder.... Tror du burde gjøre allt for at ikke dette kommer ut, for da blir det trøbbel.

 

Og et lite tips: Det er nok ikke veldig mange foreldrepar som dro på forretningsreise til Tyskland på fredagen som var og som har to barn på 15 og 17 år, så det skal ikke så mye til for foreldrene dine å finne ut dette hvis de ser denne tråden.

Endret av flesvik
Lenke til kommentar

hallo? ingen som tenker på at hun er under den seksuelle lavalderen og er blitt skjenket alkohol?

 

for all del, dersom dere begge er godt voksne, pul i vei. det er fortsatt ekkelt men da utnytter du ikke ett barn, sant.

 

noen ganger tenker jeg det er noe alvorlig galt med diskusjon.no slik tråden for holde på. jeg blir rett og slett kvalm og noterer meg samtidig brukerene som synes dette er helt a-ok. :thumbdown:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

hallo? ingen som tenker på at hun er under den seksuelle lavalderen og er blitt skjenket alkohol?

 

for all del, dersom dere begge er godt voksne, pul i vei. det er fortsatt ekkelt men da utnytter du ikke ett barn, sant.

 

noen ganger tenker jeg det er noe alvorlig galt med diskusjon.no slik tråden for holde på. jeg blir rett og slett kvalm og noterer meg samtidig brukerene som synes dette er helt a-ok. :thumbdown:

 

Joda, at jenten var ung og drakk alkohol (definer "skjenket"? Det er ikke sagt at gutten ga jenten noe drikke. De fant drikke. Hun drakk. Frivillig, slik jeg tolket det) har blitt nevnt.

 

Jeg tolker det også slik at det eneste du har problemer med i denne saken, er at hun var underårig, siden du sier at dersom begge hadde vært voksne, hadde det ikke vært noen problemer.

 

Personlig er jeg relativt liberal i den politiske verden, såpass liberal at jeg ikke bryr meg om valget, og har aldri stemt i mitt liv, så jeg syntes ikke incest (hater ordet, haha!) ikke er så vanvittig farlig. Trygg incest? Why not? :p Uff..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...