Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hadde seksuell omgang med min egen søster


Anbefalte innlegg

Jeg deaktiverte kommentarer i forgje tråd ved et uhell, tror jeg.. vel trenger virkelig noen meninger om dette så jeg reåpner tråden

 

------------------------

 

øhh.. mamma og pappa dro til Tyskland på ferie/forretninger på fredag slik at jeg og min jevnaldrede (hun er 15, jeg 17) søsteren ble igjen alene hjemme.. vel vi fikk taki litt vin og knullet fredag/lørdag (med kondom såklart) natt..

 

jeg er bekymret hovedsakelig av en ting: at jeg ikke bryr meg noe særlig om incesten.

 

øhh jeg trenger noen flere meninger om dette...

 

 

 

Postet av anonym: 7f64f3cae1ba9ec69a94f5ddcfacf3ff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilke meninger skal du ha? Jeg har blitt immun mot slike uttalelser, fordi jeg er ikke koblet slik at det er mulig i mitt hode. På samme måte som at jeg aldri ville hatt sex med familiemedlemmer oppover eller nedover i generasjoner.

 

Det er sykt, ikke normalt, og anbefales ikke.

Lenke til kommentar

Nei. Bare nei.

 

Helt sykt. Du har i praksis sjenket søsteren din som er under den seksuelle lavalderen for så å fullføre seksuelt samkvem. For det første er det ulovlig for det andre er det rett ut kvalmt. Du burde skamme deg!

 

Jeg håper du blir straffet og låst inne i et par år sånn at du får tid til å tenke på hva du gjør.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Dette har jeg lite tiltro til. Hvorfor måtte dere drikke alkohol og hvorfor spør du oss om hva vi mener om saken?

 

Uansett, det må et sykt sinn til for å glede seg over noe som dette. Søsteren din, som kun er 15 år vil sannsynligvis komme til å slite med dette resten av livet. Selvmord, depresjon, angst. Ønsker du virkelig dette?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...