Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stakkers nattesøvnen nå :p

 

Ok perOpusen, men det nærmer seg jo 2 mnd limiten med stormskrit, jeg får ta en telefon til uka.

Har du ikke fått sånn infoside om hvor langt de har kommet med den? Ville isåfall slått på tråden da ja, 2 mnd er lenge uten PS3 - er sånn at man nesten får seg et liv i mellomtiden..

Det står bare: REGISTRERT AV BUTIKK :ph34r:

Lenke til kommentar

Vet, det er ingen oppdatering på sidene til serviceinfo heller, rett og slett elendig :thumbdown:

 

Nå har jeg ikke ringt og mast heller da, siden jeg er en veldig tolmodig person. Men det er rett før jeg flyr i flint nå, 2 mnd og ikke et kløva ord.

Savner mest å kunne se Bluray.

 

Har den vært på repp så lenge har du ret tpå ny med en gang. 4 yil 6 uker er maks

Lenke til kommentar

Aner ikke... Har bare muligheten til å formatere den til NTFS eller exFAT(noe som ikke funker på ps3)...

 

 

Ta og last ned et program som heter SwissKnife V3 ligger under Drive Management delen ca. midt på siden. Da får du konvertert til fat16, virker det også. Glemte i farten at jeg slet litt med å konvertere til fat jeg også :blush:

Lenke til kommentar

Hvor lang tid kan det egetlig ta og reparere en PS3, jeg mottok melding for motatt innlevering 12 Januar. Via Expert.

 

Kommer anpå hva den må repareres for. Hvis det har tatt to måneder uten at du har hørt noe, så kan det faktisk være at den er på vei til utlandet. Det skjedde nemlig med min (60GB). Den var på rep. i sånn 3 uker, så ringte jeg dit og hørte, og da måtte den visst sendes til England. Fikk en ny PS3 og et gratis spill som plaster på såret for at det hadde tatt så lang tid da (1,2 måned). Dette var på Spaceworld dog.

 

Du har derimot rett på en midlertidig PS3 av samme versjon. Forbrukerkjøpsloven §30 3. ledd gir deg denne retten. Dette gjelder dersom du som forbruker vil være avskåret fra å bruke tingen i mer enn en uke. "Dette gjelder likevel bare hvis kravet fremstår som rimelig sett i forhold til forbrukerens behov og den kostnad eller ulempe som selgeren påføres".

 

Det er mao. ikke garantert at du får den samme versjonen tilbake, eller en PS3 i det hele tatt, men jeg vet at flere butikker har blant annet en del 60GB-er nettopp på grunn av slike situasjoner, selv om de ikke selger de lenger.

Kostnad burde ikke være noe problem, men behovet ditt derimot er det mer tvil om. Uansett pleier de aller fleste butikker å være ganske overkommelige. Det siste de ønsker er et dårlig rykte.

Endret av Goldshoten
Lenke til kommentar

Aner ikke... Har bare muligheten til å formatere den til NTFS eller exFAT(noe som ikke funker på ps3)...

 

 

Ta og last ned et program som heter SwissKnife V3 ligger under Drive Management delen ca. midt på siden. Da får du konvertert til fat16, virker det også. Glemte i farten at jeg slet litt med å konvertere til fat jeg også :blush:

Hadde samme problem i går. Brukte ett program som heter EASEUS Partition Master. Husker ikke hvor jeg lastet det ned i fra. Og har heller ikke tid til å søke nok :p Men det funket hvertfall veldig bra til å konvertere til fat32! Lykke til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Noen som planlegger å følge nattas Sony-konferanse fra GDC? Jeg har heldigvis fri i morgen... :)

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...