Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sony har gitt PS3 mulighetene til å ta backup av både enkelt-saves og hele disken, noe som absolutt anbefales ved jevne mellomrom (månedlig kanskje?) da det tross alt er snakk om en harddisk som lagringsmedie. :)

 

Fant ut at jeg tok backup av harddisken i høst når jeg byttet ut den orginale harddisken så håper jeg kan hente ut denne backupen og legge den på min nye PS3? Eller går det ikke å bruke en backup fra en PS3 på en annen PS3?

 

Vet nå at jeg skal ta backup ofte fremover...

 

@LunaticFanatic

Kjøp en billig ekstern harddisk, trenger ikke å være stor, men bør vel være like stor som harddisken i PS3en eller større.

Lenke til kommentar

Hvis man kjøper noe i Store. Vil det bli låst til Playstationet, eller brukerkontoen?

Det fungerer slik at man kan registrere en PSN-kontoer på (tror det er) 5 maskiner, og avregistrere en maskin om man ønsker å bytte. Om en bruker har kjøpt noe over store kan brukeren laste det ned så mange ganger han vil på maskiner han har registrert sin PSN-konto, men det vil ikke være låst til denne brukeren, alle som har PS-brukerprofil på samme maskin vil også kunne spille det en annen har kjøpt som ligger på samme maskin. EDIT: Noe matrealet er vel kanskje også låst til en bestemt PSN-kontoen.

Endret av tamarin
Lenke til kommentar

Faen for et idiot trofe som må til for å få platinum i Burnout Paradise.

 

Send a Mugshot or Smugshot: Awarded for sending a "Mugshot" or "Smughot" to another player during an online game (requires a USB camera to be connected).

 

Skulle ikke tro at man måtte kjøpe tilleggs utstyr til et spill for å få et trofe :realmad:

Lenke til kommentar

Er jo en mulighet, men får se. Hvis det kun er det trofeet som står igjen så skal jeg vurdere det :)

 

Men akkurat nå så mangler jeg 37 trofeer totalt, hvor mange jeg mangler på å få platinum har jeg ikke sjekket siden man bare trenger å ta de som kom når spillet ble gitt ut originalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...