Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har et spørsmål. Hva er best guitar hero 5 ( bundle) eller guitar hero world tour(bundle)??

guitar hero 5.. :)

 

men sjekk tracklisten og velg det du liker best..

I guitar hero 5 kan du vel importere setlistene fra andre spill du eier..

 

Kjøpt GH5 bundle.. kjøpt GH4 billig og importer sangene til GH5

Lenke til kommentar

To sjappe spørsmål.

 

1. For å flytte musikk over på PS3en, må jeg da lage en folder på den eksterne disken som heter PS3/MUSIC? eller går det bare å legge det inn rett på disken. Er litt lei alle låtene i Burnout Paradise :)

 

2. Kan man bruke id tag på mp3 filer i PS3?

 

Edit:

 

Eller så kunne jeg jo bare prøve, kom jeg på :whistle:

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Kan Elkjøp allerede ha sent GoW3? Fikk bekreftelsesepost igår. Skulle jo bety at jeg kanskje får det før release.

 

bekreftelsesposten betyr at de har markert det for sending, varslet posten.. ikke at pakken faktisk er sendt. En kompis fikk den mailen fra elkjøp på torsdag før FF13 release.. fikk ikke spillet før onsdagen, når release var tirsdag.

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Jeg var innom å brukte tilbudet til EBgames, på Ski storsenter på torsdagen, bytt inn to spill å få spillet til 199.

 

De hadde alt fått det, spurte pent om jeg kunne få det med hjem viss jeg lovet at jeg ikke skulle spille det før på onsdagen, virket ikke :p

Lenke til kommentar

Kan Elkjøp allerede ha sent GoW3? Fikk bekreftelsesepost igår. Skulle jo bety at jeg kanskje får det før release.

 

bekreftelsesposten betyr at de har markert det for sending, varslet posten.. ikke at pakken faktisk er sendt. En kompis fikk den mailen fra elkjøp på torsdag før FF13 release.. fikk ikke spillet før onsdagen, når release var tirsdag.

Det stod altså i e-posten "Din pakke sendes idag".

Lenke til kommentar

Kan Elkjøp allerede ha sent GoW3? Fikk bekreftelsesepost igår. Skulle jo bety at jeg kanskje får det før release.

 

bekreftelsesposten betyr at de har markert det for sending, varslet posten.. ikke at pakken faktisk er sendt. En kompis fikk den mailen fra elkjøp på torsdag før FF13 release.. fikk ikke spillet før onsdagen, når release var tirsdag.

Det stod altså i e-posten "Din pakke sendes idag".

 

det står det jo alltid :p

Men mja.. om det er rett så har du jo spillet på mandag og det er jo nice, men jeg har blitt skuffet over lefdal/elkjøp hver eneste gang. Blir nesten sur om du får det så tidlig, har betalt 150kroner ekstra for å få det i tide istenfor å bruke elkjøp.

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Kan Elkjøp allerede ha sent GoW3? Fikk bekreftelsesepost igår. Skulle jo bety at jeg kanskje får det før release.

 

bekreftelsesposten betyr at de har markert det for sending, varslet posten.. ikke at pakken faktisk er sendt. En kompis fikk den mailen fra elkjøp på torsdag før FF13 release.. fikk ikke spillet før onsdagen, når release var tirsdag.

Det stod altså i e-posten "Din pakke sendes idag".

 

det står det jo alltid :p

Men mja.. om det er rett så har du jo spillet på mandag og det er jo nice, men jeg har blitt skuffet over lefdal/elkjøp hver eneste gang. Blir nesten sur om du får det så tidlig, har betalt 150kroner ekstra for å få det i tide istenfor å bruke elkjøp.

Håper ikke jeg får det før onsdag, passer ikke inn i planene mine å få det for tidlig. Da går dager som egentlig skulle gått til studier til Kratos.

Lenke til kommentar

Aner ikke... Har bare muligheten til å formatere den til NTFS eller exFAT(noe som ikke funker på ps3)...

 

 

Ta og last ned et program som heter SwissKnife V3 ligger under Drive Management delen ca. midt på siden. Da får du konvertert til fat16, virker det også. Glemte i farten at jeg slet litt med å konvertere til fat jeg også :blush:

Det funka fett det med litt om og men oppe i topplokket... :p

Jeg venta i timesvis for at windows skulle formater HDD'en... Den "sveistsiske kniven" gjorde det på 5 sek...! :w00t: Det tok 1 time og 17 min sånn ca. 33,4 GB

 

Manx:

13655_196924127370_182238107370_3539627_4124551_n.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...