Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du vil kunne sette inn en Blu-ray og kunne streame det over nettverk til PC?

I så fall, nei, det er ikke mulig med PS3-OS.

 

Angående Linux så vet jeg ikke helt. Det er vistnok mulig å rippe Blu-ray med Linux installert, så streaming burde forsåvidt ikke by på alt for store problemer. Men i og med at det vil være ukomprimert, så vil det kreve veldig mye av nettverket ditt. Bluray har vel en output på opptil 36mbit/s.

 

Men hvorfor vil du streame denne veien?

Lenke til kommentar

Flere som har problemer med PSN nå? Får ikke engang startet Fifa 10.. Står at registrering av trophy info kunne ikke fullføres, spillet vil avsluttes :O

 

Aldri opplevd DET før ...

 

 

Ja jeg har det samma problemet jeg også.Skulle til og spille litt ff7 og ta ruby og emeral weapon tenkte jeg,så står at an error ocurring during the start operation(8001050F)

 

 

Når jeg prøver og gå på psn så står det an error has accured,you have been signed out of psn.

 

Hva er dette a?

første gang jeg har opplevd dette

Lenke til kommentar

åååå! :realmad: jeg får ikke logga på psn :grumpy: ikke bare nok med det, trofeene til uncharted 2 er borte! De er ikke på trofelista :( og isted, da jeg fikk min 50ende skatt, så fikk jeg ikke trofeen, noen som vet hva som skjer? (Ps: det går heller ikke ann å spille worms :/ )

Endret av Arhm
Lenke til kommentar

Jaja, Kramer, jeg fikk ikke de tropheene jeg "fikk" igår, så nå ma jeg lage ny profil fordi ps3 tar liksom trophys på kicket.

 

F.eks hvis det er 50 kills med AK-47 trophy, og man fikk den igår, så har man jo 50+ og da må man lage ny profil og få 50 kills :hrm: pluss at jeg ikke synkroniserte trofeene med servern siden fredag eller no sånt, så jeg har lenger ikke de jeg fikk imellom :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...