Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte igjennom Beyond: Two Souls nå, og må si at jeg er litt skuffet. Selve konseptet er fett, og jada, det er mye fett i selve spillet og, men jeg synes det skurrer litt på gjennomførelsen. Jeg koste meg nå, for det da, men det kunne vært så mye mer.

Jeg føler at Cage presset litt for mye inn, men glemte å fylle inn i detaljer.

 

Jeg vet faktisk ikke hvordan jeg skal forklare det, men jeg satte igjen med en mer tilfredsstillende følelse etter Heavy Rain.

Lenke til kommentar

Jeg skal gå imot strømmen og faktisk kjøpe en ny PS3 denne uka. Min gamle er den første modellen som kom og begynner å få så lite lagringsplass (jeg tror alle OS-oppdateringene har spist opp mye) at jeg ikke kan ha mer enn 3-4 spill installert av gangen. Jeg ser det er noen fine bundles nå med enten GTA5 eller Last of Us, men jeg er ennå litt usikker på hvilket av de spillene jeg ha vil spille først.

 

Jeg ville naturligvis ventet på PS4 i stedet hvis den var bakoverkompatibel, men slik det er nå har jeg fortsatt et titalls spill på PS3 jeg ikke har spilt mens jeg ikke kan se en eneste interessant tittel til PS4 før Metal Gear og Final Fantasy kommer på banen.

Lenke til kommentar

Jeg skal gå imot strømmen og faktisk kjøpe en ny PS3 denne uka. Min gamle er den første modellen som kom og begynner å få så lite lagringsplass (jeg tror alle OS-oppdateringene har spist opp mye) at jeg ikke kan ha mer enn 3-4 spill installert av gangen. Jeg ser det er noen fine bundles nå med enten GTA5 eller Last of Us, men jeg er ennå litt usikker på hvilket av de spillene jeg ha vil spille først.

 

Jeg ville naturligvis ventet på PS4 i stedet hvis den var bakoverkompatibel, men slik det er nå har jeg fortsatt et titalls spill på PS3 jeg ikke har spilt mens jeg ikke kan se en eneste interessant tittel til PS4 før Metal Gear og Final Fantasy kommer på banen.

 

Hvorfor bytter du ikke bare disk på den du har? Eller kjøper en brukt?

Lenke til kommentar

Altfor tidlig... De har allerede stengt alt av bildedeling og sånne greier i pc verden. Skulle inn på brukeren min på mobilen, det gikk visst ikke. ALT vav lagt ned.

 

Spartapus: Det synes jeg er et bra sjakktrekk :p

Har gjort det selv. har en 60GB som er så og si ubrukt, så kjøpte jeg en superslim for å bevare den gamle :)

Det er den tredje i rekken jeg har, resten har gått dukken.

Endret av Deppss
Lenke til kommentar

Poenget er ikke bare lagringsplass men også å eie en slim-modell, som tar mindre plass i hylla og gjør at jeg kan ha den gamle konsollen som backup. Jeg liker å spare de gamle modellene før de blir så utslitt at de ikke kan brukes lenger.

 

ikke kjop 12gb utgaven i vaertfall den hyler naar den leser discen.... var en post om det her tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...