Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Det sies at dette er hva PS+ får i januar, knusebra av Sony nok en gang i så tilfelle :)

 

PS4: Dont Starve

PS3: DmC: Devil May Cry, Bioshock Infinite, Brothers: a Tale of Two Sons

PS Vita: Smart as, Worms Battle Islands

 

http://www.dualshockers.com/2013/12/25/january-playstation-plus-free-games-leaked-by-promo-video/

 

Brothers var eft av årets herligste overaskelser på xbox for min del, og Infinite var knall på PC.

http://blog.eu.playstation.com/2013/12/13/playstation-plus-in-january-dmc-soul-sacrifice-borderlands-2-more/

 

Ingen Bioshock Infinite, men som han over meg sier, Borderlands 2 isteden for det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Måtte kjøpe ni no kuni selv, pga tilbudet.

 

Har alt for mye å spille nå... Gjøre ferdig ac2 og 3 (vurderer mellomspillene også), ac4 skal kjøpes, MGS Legacy (alle åtte spillene), samt FFX, FFXII, FFXIII OG XIII-2, pluss last of us.

 

Da hadde jeg heller spilt AC2 og Brotherhood og Revelations og skippet nr. 3.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Heller 3'ern enn Relevations i alle fall. 3-ern fullførte jeg, Relevations var så kjedelig at jeg aldri kom igjennom spillet.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke JRPG'er hvor man må løpe rundt og daske løs med et sverd i realtime. Koser meg mer med spillene som har turn based combat. Noen som har noen gode forslag på dette?

 

Kjøpte forøvrig Brothers til 35,- Så absolutt verdt det og koste meg i mange timer i går og har mer igjen.. Anbefales hvis du har likt Fable, Gobliins (på Amiga) eller tilsvarende..

Lenke til kommentar

Kampsystemet til Ni No Kuni kan virke litt uvant i starten, men etter hver forelsket jeg meg både i det og selve konseptet også. Vil gjerne ha flere spill som den. Og musikken og det visuelle er det ingenting å utsette på, som vanlig knallgod Ghibli-stil. :)

 

Ut fra trailere virker det som FF XV kjører en lignende "aktiv" kampstil.

 

Har alt for mye å spille nå... Gjøre ferdig ac2 og 3 (vurderer mellomspillene også), ac4 skal kjøpes, MGS Legacy (alle åtte spillene), samt FFX, FFXII, FFXIII OG XIII-2, pluss last of us.

Hehehe, det blir bare vanskeligere og vanskeligere å ta igjen backloggen. ved siste telling tror jeg jeg hadde 23 PS3-spill jeg ennå ikke har startet på. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...