Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan komme over og ha pult ei som ikke var veldig atraktiv når man husker allt.


Primer4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror egentlig du er litt stolt, jeg.

Vil ikke si det.

 

Tja, nå begynner det bli en del timer siden det skjedde og ikke er jeg fullesjuk lengre som hjelper på og, hele greia var jo egentlig min feil som var så jævli løs, ble jo playet trill rundt av hun samtidig som hun fikk akkurat det hun var ute etter. Mens jeg er tosken som sitter og sutrer fordi det eneste som skulle til for hun var å dytte meg ned i senga og kjøre på, samt. jeg ble nødt til og bytte sengetøy idag.

 

Og utifra hvordan hun var i senga har hun nok ikke noe negativt og si om meg til veninnene sine, om hun i det hele tatt sier noe.

 

Klok av skade blir jeg nok og tenke meg kraftig om ett par ganger før jeg gjør det samme omigjen, skal prøve huske natta etter nipplene og dem glattbarberte musa hennes som begge var kurrante :blush: , så får jeg heller satse på og skrive over resten av minnene neste helg.

Endret av Mr. Primera
Lenke til kommentar

føler så jævliig med deg! Opplevd det samme opptil flere ganger, selv liker jeg å drikke meg driting å ha det fett, men ender som regel _alltid_ opp med blackout, og jeg er så SINNSYKT lei av å våkne opp i sengene til kjerringer jeg ikke hadde tatt på med tang en gang.

For kjerringene er jo dette once in a life time, at dem klarer noe sånt, men blir jo fuckings deprimert av det.

 

Det at folk sier "innerst inne hadde du lyst, blabla, siden du var full" er så buuull, jeg tror ikke han hadde lyst at all, etter egne erfaringer..

 

 

 

Edit: Jeg føler meg også alltid skitten, og sexlysten min er fucked i flere uker etterpå, så om dette fortsetter kommer jeg til å slite seksuelt videre.

Endret av Morten21
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Stakkars dere som har sex med jenter som ikke er pene nok for dere. Håper virkelig ikke at dere blir å slite med traumer resten av livet. Dere vet at dere går ann å oppsøke psykolog dersom det blir for vanskelig.

 

Se på det sånn her da, fra 1 - 10, hvor 10 er best, noe ala jessica alba.

 

Noen av de jentene jeg havna med er typ nede på 4-5 på skala..

Lenke til kommentar

Stakkars dere som har sex med jenter som ikke er pene nok for dere. Håper virkelig ikke at dere blir å slite med traumer resten av livet. Dere vet at dere går ann å oppsøke psykolog dersom det blir for vanskelig.

 

Se på det sånn her da, fra 1 - 10, hvor 10 er best, noe ala jessica alba.

 

Noen av de jentene jeg havna med er typ nede på 4-5 på skala..

 

Type gjennomsnittlig?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Stakkars dere som har sex med jenter som ikke er pene nok for dere. Håper virkelig ikke at dere blir å slite med traumer resten av livet. Dere vet at dere går ann å oppsøke psykolog dersom det blir for vanskelig.

 

Se på det sånn her da, fra 1 - 10, hvor 10 er best, noe ala jessica alba.

 

Noen av de jentene jeg havna med er typ nede på 4-5 på skala..

 

Type gjennomsnittlig?

 

tja, spørs hva man ser på som gjennomsnittlig, for meg er det ikke gjennomsnittlig? man er et stykke ned når man er på 4-5.

Lenke til kommentar

Morten21 skrev 26. september 2011 - 13:22:

Se på det sånn her da, fra 1 - 10, hvor 10 er best, noe ala jessica alba.

 

Noen av de jentene jeg havna med er typ nede på 4-5 på skala..

 

Ikke verre.... Skjeia ut på en som var maks 2,5. Sånn hakket over mongo. Ho merka jeg bæda på det etterpå, så hun ga meg penger for at jeg skulle føle meg bedre hahahahaha

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke verre.... Skjeia ut på en som var maks 2,5. Sånn hakket over mongo. Ho merka jeg bæda på det etterpå, så hun ga meg penger for at jeg skulle føle meg bedre :dontgetit:

 

HAHAHAHAHA!

 

 

Men trådstarter, slapp av! Du kommer over det. Som noen andre har sagt "fitte er fitte." Dere begge kosa dere og du kommer nok til å glemme trynet hennes når neste jente dukker opp. Får håpe hun ikke har lagt noe mer i det da, for noen av oss jenter har litt problemer med å skille sex og kjærlighet :p

Endret av Ruska
  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...