Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan komme over og ha pult ei som ikke var veldig atraktiv når man husker allt.


Primer4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har masse motivasjon, jeg. Det har stort sett alle, samme hvor mye eller lite man veier. Men man har som oftest bare motivasjon til et visst antall ting store og små ting samtidig. Og spør du en psykolog, er det en del ting man ikke skal drive med samtidig, fordi de ødelegger for hverandre.

 

Så jeg konsentrerer meg ikke om å gå ned i vekt, men å gjøre store og små riktige ting, som jobb, trim, samliv, ikke kjøpe noe jeg ikke bør på butikken når jeg er innom der, gå trappa istedet for å ta heisen m.m. Noe av det mest slitsomme med matmisbruk, er at man kan trimme som en helt, men idet man sprekker, så er kanskje en hel uke med trim ødelagt på et par timer ift vekten.

 

Jeg beklager at denne tråden er blitt ganske off-topic, men jeg håper til gjengjeld at kanskje en eller to personer, gjerne fler, har mer forståelse for overvektige nå, enn før jeg blandet meg inn i debatten her.

Postet av anonym: bec68a63a9704ad6852a78c95954a72e

 

 

Herregud, nå får du gi deg med dine dramatiske og martyriske utsagn.

 

Jeg spiste mer enn du sikkert har gjort noen gang når jeg trente.

 

Holdt meg på 7500kcal om dagen for å bygge de musklene jeg ønsket.

 

Trener man steinhardt 6 dager i uken, 1 time om gangen, så skal du være utrolig flink for å klare å gå opp i fettprosent. Jeg har i tillegg lav forbrenning, men fettprosenten gikk ned alikevel, fordi jeg trente så hardt.

 

Tror ikke dette bare har med motivasjon å gjøre. Det har med psykisk motgang å gjøre. At Nordmenn har blitt så slappe at å trene gjør vondt i psyken er bare flaut.

 

Nå har du sagt ditt. Om du har en situasjon som gjør at du ikke kan trene så har DU det. Betyr ikke at du trenger å rettferdiggjøre andre overvektige menneskers latskap. Friske mennesker som er feite finnes det utrolig mange av, blandt annet meg selv. Er bare å sette i gang og trene slik jeg har gjort det, ikke noe annet å gjøre. Man ser jo på disse slankeprogrammene hvodan man RASER ned i vekt med riktig kosthold og beinhard trening. Bare på ei uke kan man ryke ned så mye som 5kg, og hvis ikke det er motivasjon nok, så er ingenting nok. Da vil man forbli "forever fat".

 

Sorry for mine krasse utsagn, men er pisslei av dette bullshitet med feite mennesker som bare klager og synes synd på seg selv, istedenfor å gjøre noe med det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Håper virkelig ikke flertallet av mennesker er som trådstarter - hinsides overfladisk.Hva blir neste klage? Ikke lav nok dame? Ikke høy nok? Ligget med én for mange før deg? Puppene er ikke like nok? Øyenfargen er feil? For kort hår? For tykke øyenbryn? Bruker ikke nok sminke?

 

Jeez.

Postet av anonym: bec68a63a9704ad6852a78c95954a72e

Beskrev du deg selv nå?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...