Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan komme over og ha pult ei som ikke var veldig atraktiv når man husker allt.


Primer4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Stakkars dere som har sex med jenter som ikke er pene nok for dere. Håper virkelig ikke at dere blir å slite med traumer resten av livet. Dere vet at dere går ann å oppsøke psykolog dersom det blir for vanskelig.

 

Se på det sånn her da, fra 1 - 10, hvor 10 er best, noe ala jessica alba.

 

Noen av de jentene jeg havna med er typ nede på 4-5 på skala..

 

Type gjennomsnittlig?

 

tja, spørs hva man ser på som gjennomsnittlig, for meg er det ikke gjennomsnittlig? man er et stykke ned når man er på 4-5.

 

Bruker du en logaritmisk skala eller hva? For hvis hvert poeng skal være like mye verd ligger gjennomsnittsjenta på 5. Og om de forferdelig stygge jentene du snakker om ligger på 4-5 da synes jeg ikke synd på deg. Egentlig synes jeg du skaper et problem utav ingenting.

Men dette var tydeligvis traumatisk for deg personlig uansett hva jeg synes. Så for å svare på topic: Den beste måten å behandle traumer er å få profesjonell hjelp. Å begrave traumer er aldri noen god ide.

Så mitt råd til deg: Kom deg til psykolog.

 

Det der er så fantastisk respektløst ovenfor alle jenter som har opplevd voldtekt. Og 51 kvalitetspoeng til det du klarte å lire av deg? Hva slags gjeng med patetiske tapere er det som tråler dette diskusjonsforumet??

Det er dessverre slik at et mindretall av jenter misbruker voldtekstlovgivningen på denne måten. Det er ikke til å stikke under en stol. Det skjer.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vel hvis du hadde vært jente så kunne du jo bare lagt inn en anmeldelse for voldtekt...

 

Det der er så fantastisk respektløst ovenfor alle jenter som har opplevd voldtekt. Og 51 kvalitetspoeng til det du klarte å lire av deg? Hva slags gjeng med patetiske tapere er det som tråler dette diskusjonsforumet??

Det er respektløst, ja. Men dessverre en sannhet som jeg tror flere her har vært borti gjennom bekjente.

Typisk gutt og jente har drikki litt for mye. De har seg, og jenta føler seg skitten dagen derpå og anmelder slik at alle venninnene synes synd på henne isteden for å se ned på henne.

 

Postet av anonym: 0a5e3822cd0365f8ad7eaea7bb7cef38

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Vel hvis du hadde vært jente så kunne du jo bare lagt inn en anmeldelse for voldtekt...

 

Det der er så fantastisk respektløst ovenfor alle jenter som har opplevd voldtekt. Og 51 kvalitetspoeng til det du klarte å lire av deg? Hva slags gjeng med patetiske tapere er det som tråler dette diskusjonsforumet??

 

Det som er "fantastisk respektløst" ovenfor alle jenter som faktisk har blitt voldtatt, er disse hysteriske fruene som løper rundt å roper voldtekt bare fordi de har gjort noe de angrer på i fylla. Dette kan fort overskygge dem som faktisk har opplevd voldtekt og føre til at de blir tatt mindre seriøst. Så klart skal jenter få lov til å drikke så mye de vil når de er ute, akkurat som guttene. Og hvis en fyr plukket opp ei jente som har sovnet på et busstopp og tar henne med hjem og har sex med ho mens hun er halvveis bevisstløs, så er jo dette så klart voldtekt. MEN du kan ikke drive å slenge ut voldtekts anklagelser i hytt og pine bare fordi du var veldig full når du hadde sex med en kar. Tro meg, jeg har gjort ting jeg angrer på i fylla, men man kan jo ikke begynne å anmelde folk for det. Hvis man vil være 100 % sikker så får man bare drikke litt mindre da, hvis man mener at man blir voldtatt hver lørdagskveld man er ute.

 

Synes så klart det er helt forferdlig med alle disse grove voldtektene som har vært i Oslo de siste årene.

Endret av Carlgutt
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Se på det sånn her da, fra 1 - 10, hvor 10 er best, noe ala jessica alba.

 

Noen av de jentene jeg havna med er typ nede på 4-5 på skala..

Ikke verre.... Skjeia ut på en som var maks 2,5. Sånn hakket over mongo. Ho merka jeg bæda på det etterpå, så hun ga meg penger for at jeg skulle føle meg bedre :dontgetit:

 

Det her er det beste jeg har lest på diskusjon.no noensinne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

føler så jævliig med deg! Opplevd det samme opptil flere ganger, selv liker jeg å drikke meg driting å ha det fett, men ender som regel _alltid_ opp med blackout, og jeg er så SINNSYKT lei av å våkne opp i sengene til kjerringer jeg ikke hadde tatt på med tang en gang.

For kjerringene er jo dette once in a life time, at dem klarer noe sånt, men blir jo fuckings deprimert av det.

 

Det at folk sier "innerst inne hadde du lyst, blabla, siden du var full" er så buuull, jeg tror ikke han hadde lyst at all, etter egne erfaringer..

 

 

 

Edit: Jeg føler meg også alltid skitten, og sexlysten min er fucked i flere uker etterpå, så om dette fortsetter kommer jeg til å slite seksuelt videre.

 

Sykt at du nevner dette, for akkurat dette har jeg også opplevd.

 

Hadde en episode i toten i oktober i fjor, hvor jeg gikk på DEN smellen.

Den smellen gjorde at jeg overskred det man kan kalle å ha pult et TONN med kvinnfolk, og da mener jeg bokstavelig talt! For dette var ikke ei god og fluffy kuse, men et jævla vogntog på 500 tonn!

 

Følte meg så skitten og ekkel etterpå, og sexlysten min var fucked i nesten to måneder. Følte at kølla hadde råtnet etter å ha ridd på bølgene som kom av første jukk.

 

 

Nå må da ingen være så hårsåre og si at det er stygt å snakke slik om ei jentes kropp. Er hun feit, så er hun da søren meg feit. Ingen vits i å legge skjul på det eller ikke snakke stygt om det, for flesk i slike proporsjoner er da ikke fint. Spesielt ikke når man ikke kan se musa når hun står oppreist! Og hvis det er sårt for slike mennesker å bli snakket om slik så er det jo ikke noe annet å gjøre med det enn å gjøre noe med det ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...