Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3 - Konsoll


Anbefalte innlegg

Mortensol, det høyrast sannsynleg ut, ja. Men det er rart når eg på innstillingane spesifikt seier at eg vil spele "Rush" og ingenting anna og alt det andre står innstilt på "normal". Likevel kan eg altså hamne på andre typar serverar. Får håpe det berre er ein midlertidig feil.

 

Jeg var ute etter disse 5 SQDM winsene for L85en her forrige uke, gikk på quickjoin og valgte "squad deathmatch" som gamemode. Likevel rullerte serveren mellom SQDM og vanlig TDM (som suger hestelem i forhold). Og DICE sine offisielle "Classic maps only" og "Karkand maps only" rullerer også på conquest og rush game modes.

 

Edit: Og det er bais, fordi jeg vil spille conquest på classic maps only.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen andre enn meg som syns dette supression greiene blir litt for mye? En mellomting kunne vært fint. Men nå er det jo bare hauger av folk med LMG og sup. spec som sprayer så du ikke har sjans til å gjøre noe.

 

Og Cover specen merker jeg ikke mye forskjell med. De for forsterke den da hvis de skal beholde dette at soldaten begynner å riste og mister ALL form for presisjon meg en gang noen skyter mot deg og treffer 1-8 meter unna!

Lenke til kommentar

Bare jeg som ikke finner servere i det hele tatt på Xbox 360?

Fnner servere men mange maps er ikke å finne på conquest. Feks wake island

 

Hvorfor finner jeg ikke strike at karkand og wake island?? Flere som har dette problemet?

 

Har prøvd å installere back to karkand pakken på nytt, to ganger nå,men til ingen nytte! Spiller på ps3!

 

Samme greia på xbox

Lenke til kommentar

Hvilke våpen er det du ikke har fått låst opp? M39, QBU-88, L96?

 

Edit: Hjertesukk: Spilte noen runder Conquest på Metro, max tickets (1750 per lag). TRE ganger frøys Xboxen helt etter ca en time. Helt ny xbox, aldri vært et problem før, og aldri skjedd på andre kart.

 

In other news er MP7en helt deilig med ext mags, og jeg skjønner plutselig hvorfor M27en er så populær blant gode supportfolk. Bipoden er jo plutselig brukandes også.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Jeg liker å bruke Quick Match. Bruker man denne nå, kan man banne på at man ikke kommer inn på Dice sine offisielle servere. Det finnes rett og slett for mange nye servere der ute. I tillegg så er det ingen garanti for at når man velger conquest, at det forblir conquest neste runde.

 

Må jo nå bruke server-browser, men selv her har man ingen mulighet for å se antall tickets før man joiner, med mindre de har skrevet det i servernavnet.

Lenke til kommentar

Eg er også frustrert over serverfilteret. Dei første 2-3 månadene etter at spelet kom ut fungerte det utmerka. Ville ein spele Rush, så kom ein på ein server med Rush og ikkje alt anna. No er det hipp som happ. Eg liker for øvrig idéen om at ein kan ha meir tickets enn det som er standard. Det fungerer derimot dårleg på Rush (som eg speler mest). Det blir alt for enkelt for det angripande laget fordi dei får all verda med tid på seg til å sprenge stasjonane. Skal ein ha til dømes 150 eller 200 tickets der så burde ein i tillegg ha innført 1 eller 2 ekstra stasjonar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...