Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3 - Konsoll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Xbox eller PS3, forresten?

 

Edit: Etter en kjapp kikk på denne siden ser jeg at short-cutene f.eks ikke gir Back To Karkand-våpnene (må fortsatt låses opp med assignments) og dersom du bare tar Recon-pakken får du heller ikke M39 (som er coop unlock).

 

Kan det være svaret?

 

Edit2: Heller ikke Type 88 LMG går under Support Shortcuten.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Xbox eller PS3, forresten?

 

Edit: Etter en kjapp kikk på denne siden ser jeg at short-cutene f.eks ikke gir Back To Karkand-våpnene (må fortsatt låses opp med assignments) og dersom du bare tar Recon-pakken får du heller ikke M39 (som er coop unlock).

 

Kan det være svaret?

 

Edit2: Heller ikke Type 88 LMG går under Support Shortcuten.

 

Kjøpte Supersnarveipakken, som unlocker alt. Men er nok som du sier, at den ikke unlocker Back to karkand våpna. det kan stemme det, at det er disse som ikke er unlocket

Lenke til kommentar

Har byrja spele BF3 igjen, og må seie eg kosar meg.

 

Men, det som irriterar meg grøn er at no er det ein gjeng med 11 og 12 åringar frå England som er admin på 90% av tenarane.

 

Eg kosar meg i tanks, får eit par kills - drep kanskje admin?

<<KILLED BY ADMIN>> ...

 

Ja ja, tenkjer eg.

 

Går rundt og kosar meg med nokre kompisar, me er 3 stk som har javelin - og ein med soflam. Han inntar posisjon og byrjar låse inn tanksar og bilar rundtom kring.

 

Me fyrar av javelin, og plukkar fiendane.

<<KILLED BY ADMIN>> ...

 

Så idag skal eg leige min eigen tenar. Måtte dei som misbrukar denne tenesta brenne. Eg trudde slik idioti var forbeholdt dretungane som spelar Call of Duty.

Lenke til kommentar

Har byrja spele BF3 igjen, og må seie eg kosar meg.

 

Men, det som irriterar meg grøn er at no er det ein gjeng med 11 og 12 åringar frå England som er admin på 90% av tenarane.

 

Eg kosar meg i tanks, får eit par kills - drep kanskje admin?

<<KILLED BY ADMIN>> ...

 

Ja ja, tenkjer eg.

 

Går rundt og kosar meg med nokre kompisar, me er 3 stk som har javelin - og ein med soflam. Han inntar posisjon og byrjar låse inn tanksar og bilar rundtom kring.

 

Me fyrar av javelin, og plukkar fiendane.

<<KILLED BY ADMIN>> ...

 

Så idag skal eg leige min eigen tenar. Måtte dei som misbrukar denne tenesta brenne. Eg trudde slik idioti var forbeholdt dretungane som spelar Call of Duty.

 

Gief servername? :<

Lenke til kommentar

Eg blei også drept av admin ein gong. Deretter blei eg overført til det andre laget. Det stod rett nok i velkomsthelsinga at "balansering av laga kunne skje", og laga var faktisk ubalanserte i antal. Eg blei likevel sur for måten det skjedde på og kjem ikkje til å spele på den serveren meir.

Lenke til kommentar

Nei, når jeg beveger joysticken reset-er den seg på en måte litt tilbake fra der jeg dro joysticken. Litt vanskelig å forklare egentlig. Kan prøve på en annen måte: Hvis jeg drar joysticken til høyre så langt at maskingeværet på f.eks. stridsvognen burde stå 90 grader til høyre vil den gjøre det i et halv sekund før den hopper litt tilbake i motsatt retning av hva jeg bevegde joysticken av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...