Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3 - Konsoll


Anbefalte innlegg

Joda, men det er fordi jeg ikke er så dyktig som pilot, men langt bedre som gunner ;) Den runden på Firestorm var forresten en av de morsomste jeg har hatt på det kartet.

 

Edit: Forøvrig er det mye kulere å ha samme nick overalt fremfor å bytte til hver eneste nye forum eller gamertag man skal ha.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig er det det. Sier seg jo selv at det var en overdrivelse, gjør det ikke? Men det er mange som gjør det. Spilte med en i går, og han fikk beskjed om at han ble banna fordi han hadde for mange kills i forhold til death. "Morsomt" å bli banna fodi man er god. :roll:

Endret av Sex Raptor
Lenke til kommentar

Ingenting sier seg selv på nettet. ;)

 

Har opplevd å bli sparket ut fordi jeg har tatt helikopter forran nesa på admin, men ikke pga prestanda. Var spesielt imponert over en kar ved det fantastiske navnet "Han_Solo_64", som hadde en egen server. Griseeide ham gang på gang, men han lot meg være i fred.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Men hva faen...Tenkte jeg skulle sette meg ned med denne krøpling versjonen av spillet på xboxen hjemme hos foreldra...og så gidder ikke Back to Karkand pakken å funke? Er det noen magiske triks som må til for å sveive i gang denne dritten her?

 

Spillet er installert på HDD, online pass, physical warfare, og det som er av updates er installert ? Hva så?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg lurer på om jeg er den eneste som følger reglene de forskjellige serverne har. Faen så mongo med regler når det å ikke følge dem ikke får noen konsekvenser.

 

Er man god blir man kicka nå og da.

Løper man rundt med shotgun og legger ut claymore på en server med regler om at shotgun og claymore ikke er lov skjer det ingenting.

 

Klovnete opplegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...