Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung


Swome

Anbefalte innlegg

Etter å ha eid/eier både SGS2 og Nexus S så må jeg si at jeg faktisk faretrekker TouchWiz fremfor stock Android. Mulig at dette inntrykket rettes opp av ICS!

 

Forøvrig når det kommer til skjerm så må jeg si at det er ingen skjerm som har begeistret meg slik som AMOLED på SGS2. Når jeg bruker min iPhone 4 eller Nexus S så virker de bare kjedelig i forhold, og da tenker jeg ikke på størrelsen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva tror dere denne kan koste sånn ca med Netcom Youngtalk?

Samsung Galaxy S II koster forøvring 2999,- med youngtalk.

 

Håper ikke at det blir for lett å komme borti touchknappene når man spiller osv :s

 

 

(vær så snill å siter meg hvis du vet, så jeg får varsel:> )

Endret av baguett
Lenke til kommentar

Til de som sier at skjermen blir for stor. Se her!

Hva med oss som faktisk foretrekker å holde telefonen i håndflaten?

 

Lillefingen fungerer som støtte og låsemekanisme. Og holder du mobilen slik jeg gjør, så har du bedre kontroll på navigeringen, dette gjelder også med iPhone4. Du får en høyere vinkel som gjør at navigasjonen blir bedre generelt sett, og spesielt på høyre side.

Endret av Open-Source
Lenke til kommentar

Hva tror dere denne kan koste sånn ca med Netcom Youngtalk?

Samsung Galaxy S II koster forøvring 2999,- med youngtalk.

 

Håper ikke at det blir for lett å komme borti touchknappene når man spiller osv :s

 

 

(vær så snill å siter meg hvis du vet, så jeg får varsel:> )

 

 

Er det ikke alltid best å ha et gunstig abonement som passer deg, for så å kjøpe telefonen(e) du skal ha uten abonement? Eller har jeg gått glipp av noe:D Skal skifte til talkmore altIett tror jeg, virker som det gunstigste for meg. Ringer lite og bruker mest data og sms. Har et gammelt og dyrt telenor abonement fortsatt, som jeg skal skifte ut straks;D bindingstiden er gått for leeengst

Lenke til kommentar

Hva tror dere denne kan koste sånn ca med Netcom Youngtalk?

Samsung Galaxy S II koster forøvring 2999,- med youngtalk.

 

Håper ikke at det blir for lett å komme borti touchknappene når man spiller osv :s

 

 

(vær så snill å siter meg hvis du vet, så jeg får varsel:> )

2999 hvor? Hvis det ikke er ink. månedskostnader er det ikke så spennende :p

Endret av Cuz
Lenke til kommentar

Er det ikke alltid best å ha et gunstig abonement som passer deg, for så å kjøpe telefonen(e) du skal ha uten abonement? Eller har jeg gått glipp av noe:D

Basically å kjøpe telefonen uten abonnement, for å så deretter legge ved et abonnement uten bindingstid? Det er ikke alltid dette lønner seg, spesielt ikke på de litt dyre telefonene solgt med dyre abonnement.

 

Ta f.eks SGS2. Per dags dato koster den 4599 uten abonnement i butikken jeg jobber i. Med Tele 2 Champion 239 kan jeg selge telefonen for 999,- i butikk, med en månedsavgift på 239 i ett år som blir 239*12=2868+999=3867. Det du da kan gjøre er å evt ha et annet abonnement så du bruker fast, og bare betale på regningene fra Tele 2-abonnementet uten å ta det i bruk.

 

Telefonen vil bli billigere totalt med abonnement og du vil få den en god del billigere i butikk.

 

Er forøvrig mulig jeg misforstod deg totalt, og da kan du bare se bort fra denne posten.

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar

Er det ikke alltid best å ha et gunstig abonement som passer deg, for så å kjøpe telefonen(e) du skal ha uten abonement? Eller har jeg gått glipp av noe:D

Basically å kjøpe telefonen uten abonnement, for å så deretter legge ved et abonnement uten bindingstid? Det er ikke alltid dette lønner seg, spesielt ikke på de litt dyre telefonene solgt med dyre abonnement.

 

Ta f.eks SGS2. Per dags dato koster den 4599 uten abonnement i butikken jeg jobber i. Med Tele 2 Champion 239 kan jeg selge telefonen for 999,- i butikk, med en månedsavgift på 239 i ett år som blir 239*12=2868+999=3867. Det du da kan gjøre er å evt ha et annet abonnement så du bruker fast, og bare betale på regningene fra Tele 2-abonnementet uten å ta det i bruk.

 

Telefonen vil bli billigere totalt med abonnement og du vil få den en god del billigere i butikk.

 

Er forøvrig mulig jeg misforstod deg totalt, og da kan du bare se bort fra denne posten.

Da er det i så fall en latterlig dyr butikk du jobber i, for et lite søk på prisguide.no gir deg en pris på 3900.

Lenke til kommentar

Er det ikke alltid best å ha et gunstig abonement som passer deg, for så å kjøpe telefonen(e) du skal ha uten abonement? Eller har jeg gått glipp av noe:D

Basically å kjøpe telefonen uten abonnement, for å så deretter legge ved et abonnement uten bindingstid? Det er ikke alltid dette lønner seg, spesielt ikke på de litt dyre telefonene solgt med dyre abonnement.

 

Ta f.eks SGS2. Per dags dato koster den 4599 uten abonnement i butikken jeg jobber i. Med Tele 2 Champion 239 kan jeg selge telefonen for 999,- i butikk, med en månedsavgift på 239 i ett år som blir 239*12=2868+999=3867. Det du da kan gjøre er å evt ha et annet abonnement så du bruker fast, og bare betale på regningene fra Tele 2-abonnementet uten å ta det i bruk.

 

Telefonen vil bli billigere totalt med abonnement og du vil få den en god del billigere i butikk.

 

Er forøvrig mulig jeg misforstod deg totalt, og da kan du bare se bort fra denne posten.

 

 

Det kan kanskje hende seg at det såvidt lønner seg å gjøre slik hvis du skal kjøpe telefonen fra butikk. Men fra nett, der prisene er litt lavere, vil det nok alltid være best å kjøpe uten abonement og fortsatt bare bruke det simkortet og abonementet du har fra før. Er jo litt stress det å ha et til abonement du må betale hver mnd ute å bruke :D

Lenke til kommentar

Det ryktes 3. november. Men det hørtes sent ut i mine ører. Håper for all del den lanseres før det.

 

 

Edit.

 

 

Navnet er bekrftet. Det blir Nexus Prime.

 

 

“You will have an announcement of the Nexus Prime very shortly and will be seeing it in shops sooner than you think.” – Glass

 

Expected sometime inside the next two to three weeks, we’d originally expected to see this device today at CTIA in California. What happened instead was a delay reportedly due to the passing of legendary competitor Steve Jobs

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...