Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung


Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilket klokkeslett starter presentasjonen i Norge?

Kl 3:30 eller 4:00, natt til onsdag. Står forskjellige tider rundt om kring. Er mest sannsynlig 4.

 

Finnes det en nettside hvor man kan se "opptak" av lanseringen i sin helhet litt seinere på morgenen?

Mener det skal gå live på youtube.com/android, tipper da at deg også vil ligge her ute etterpå. Om det kun er android 4 lansering, eller om vi får se nexus prime også vet jeg ikke.

 

 

Live: YouTube.com/Android, 10/19/11, 10AM, Hong Kong Time (HKT)
Endret av Teac
Lenke til kommentar

Er redd for det samme. Specsene virker fantastiske. 32gb lagring, 1.5ghz 4,65" og 2050 mAh osv. Noe må da være negativt :p og det tror jeg blir utseende. Håper bare at det ikke blir utslagsgivende.

Note virker enda mer amazing. Det som frister med Prime er ICS. Er det forresten noen som vet når SG3 kommer, og om den vil ha ICS?

Lenke til kommentar

Er redd for det samme. Specsene virker fantastiske. 32gb lagring, 1.5ghz 4,65" og 2050 mAh osv. Noe må da være negativt :p og det tror jeg blir utseende. Håper bare at det ikke blir utslagsgivende.

Note virker enda mer amazing. Det som frister med Prime er ICS. Er det forresten noen som vet når SG3 kommer, og om den vil ha ICS?

SG3 kommer sikkert ikke før til sommeren. De første galaxy modellene ble sluppet da, så blir nok det samme til neste år også.

Lenke til kommentar

Er redd for det samme. Specsene virker fantastiske. 32gb lagring, 1.5ghz 4,65" og 2050 mAh osv. Noe må da være negativt :p og det tror jeg blir utseende. Håper bare at det ikke blir utslagsgivende.

Note virker enda mer amazing. Det som frister med Prime er ICS. Er det forresten noen som vet når SG3 kommer, og om den vil ha ICS?

ICS som i ice cream sandwich? SG3 kommer nok ikke før sensommeren neste år. Galaxy S2 ble nettopp lansert i US, da i en litt annen form. Da jeg holdt Noten i mine egne hender i begynnelsen av september tenke jeg ikke at dette skulle bli min neste telefon. Ble såklart imponert, men den var diger da jeg holdt den :p Nå i etterkant så er den aktuell igjen da Htc ikke klarer å levere noe godt nok alternativ. Nå står det mellom Prime og Note. Dersom Prime ser mindre pen ut så prøver jeg Noten. Elkjøp har jo 45 dagers åpent kjøp :p

 

Samsung Galxy S 2 HD LTE virker også spennende, på papiret identisk med Prime rykter. Spørs om denne kommer til Europa da..

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...