Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung


Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva tror dere denne kan koste sånn ca med Netcom Youngtalk?

Samsung Galaxy S II koster forøvring 2999,- med youngtalk.

 

Håper ikke at det blir for lett å komme borti touchknappene når man spiller osv :s

 

 

(vær så snill å siter meg hvis du vet, så jeg får varsel:> )

 

 

Er det ikke alltid best å ha et gunstig abonement som passer deg, for så å kjøpe telefonen(e) du skal ha uten abonement? Eller har jeg gått glipp av noe:D Skal skifte til talkmore altIett tror jeg, virker som det gunstigste for meg. Ringer lite og bruker mest data og sms. Har et gammelt og dyrt telenor abonement fortsatt, som jeg skal skifte ut straks;D bindingstiden er gått for leeengst

 

Hva mener du? Jeg har alltid kun 12 mnd binding, så er jo ett fett om jeg skifter abb eller ikke? :p

 

Hva tror dere denne kan koste sånn ca med Netcom Youngtalk?

Samsung Galaxy S II koster forøvring 2999,- med youngtalk.

 

Håper ikke at det blir for lett å komme borti touchknappene når man spiller osv :s

 

 

(vær så snill å siter meg hvis du vet, så jeg får varsel:> )

2999 hvor? Hvis det ikke er ink. månedskostnader er det ikke så spennende :p

 

NetCom.no, men er da selvfølgelig uten de 200,- i mnd ^^

Lenke til kommentar

 

 

Er det ikke alltid best å ha et gunstig abonement som passer deg, for så å kjøpe telefonen(e) du skal ha uten abonement? Eller har jeg gått glipp av noe:D Skal skifte til talkmore altIett tror jeg, virker som det gunstigste for meg. Ringer lite og bruker mest data og sms. Har et gammelt og dyrt telenor abonement fortsatt, som jeg skal skifte ut straks;D bindingstiden er gått for leeengst

 

Hva mener du? Jeg har alltid kun 12 mnd binding, så er jo ett fett om jeg skifter abb eller ikke? :p

 

Er jo det jeg mener, hvis du kan bruke det du har, eller bestille et nytt abonement uten noen tilknytning til telefon, er jo det det beste. Jeg som har et dårlig abonement skal ringe talkmore og bestille et abonement som passer bedre til mitt, så kjøper jeg nexus prime UTEN abonement fra den billigste nettsiden jeg finner:)

Lenke til kommentar

Liker at Nexus mobilene ikke er like tilgjengelige som andre telefoner, hvilket gjør de mere ekslusive å ha :-)

 

Hadde Nexus One, har nå Nexus S, og kommer til å kjøpe Nexus Prime etterhvert hvis den kommer med notification light.

 

Nexus One og S har jo vært beregnet for utviklere og egentlig ikke for massen. Vil Prime høre noe med dette? Jeg tror faktisk det, selv om jeg tror Samsung kommer med en ny knockout med Galaxy S III

Lenke til kommentar

Liker at Nexus mobilene ikke er like tilgjengelige som andre telefoner, hvilket gjør de mere ekslusive å ha :-)

 

Hadde Nexus One, har nå Nexus S, og kommer til å kjøpe Nexus Prime etterhvert hvis den kommer med notification light.

Helt enig. Jo færre som har telefon desto gøyere. Står selv mellom denne og galaxy note, tror neppe noen av dem blir særlig vanlige i Norge. Nexusene har vell ikke lokket de store massene da dem leveres med nokså stock android tema, dvs ikke Touchwiz eller Sense. Det er like greit da, poenget med en androidtelefon er nettopp det å skifte mellom diverse customroms (i mine øyne)..

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Når kan vi egentlig forvente at denne kommer til Norge, om den blir lansert den 19?

det kommer helt an på samsung, og hvor høyt de verdsetter nordeuropa som forbrukere.

Jeg tror ikke en eventuell ekslusivitetsavtale med verizon i USA vil påvirke når GSM modellen kommer til europa, siden verizon ikke bruker GSM, bare CDMA (tror jeg)

 

edit: håper de ikke kommer til å kalle den galaxy nexus, liker mye bedre nexus prime :)

Endret av Stagga89
Lenke til kommentar

Jeg er mest spent på de fysiske målene på denne. Hvis den ikke er større enn S2 (tviler dessverre på det) så kan den være aktuell.

 

det kommer helt an på samsung, og hvor høyt de verdsetter nordeuropa som forbrukere.

Jeg tror ikke en eventuell ekslusivitetsavtale med verizon i USA vil påvirke når GSM modellen kommer til europa, siden verizon ikke bruker GSM, bare CDMA (tror jeg)

Håper inderlig det bare er en versjon, slik det var med Nexus One. Kunne godt tenkt meg å kjøpe denne i USA nå. F.eks. Galaxy S2 finnes i så mange versjoner at jeg aldri ville turt å kjøpe den i USA.

Endret av mad_arab
Lenke til kommentar

.. men dersom ryktene om 9mm tykk telefon stemmer så blir jeg imponert. Dette sammen med et 2050 mAh batteri er bra. Selv går jeg fra DHD med 11,8 mm tykkelse, og det blir en stor overgang. Ser frem til onsdag, tror dette blir bra. Håper bare de klarer å få presset ut telefonen i butikkene i godt tid før jul.

Lenke til kommentar

Håper det stemmer det Amobil skriver om at mobilen skal støtte alle mobilnett. Jeg befinner meg for tiden i USA og det er bare Verizon som har skikkelig dekning her jeg bor. Hvis mobilen støtter det, så høres den helt perfekt ut. Liker kurven på skjermen, det gjør at den skiller seg litt ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...