Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung


Swome

Anbefalte innlegg

Åh, er det bare meg eller er det flere desperate der ute? Jeg søker etter Prime nesten hver dag og kan virkelig nesten ikke vente til den blir lansert. Har SGS2 i dag (med knust skjerm). Det er den råeste telefonen jeg har hatt og bare tanken på at det er ENDA med kraft i Prime, gjør at jeg gleder meg mer enn en unge til å se den, lese spesifikasjonene, se om ryktene stemmer og i det hele tatt finne ut når den kommer for salg.

 

Jeg bare GLEEEDER meg og vurderer å være våken natt til Onsdag for å se live streamingen av lanseringen på YouTube.com/androiddelvelopers. Gudd for ei gøy mobil-tid vi lever i! Tør ikke tenke på å langt vi har kommet i teknologien om et par år - det kommer til å ta helt av! Syltynne mobiler som kan brettes rundt håndleddet med en måneds standbytid og 1 mrd. apps!

 

Andre som tenker som meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Åh, er det bare meg eller er det flere desperate der ute? Jeg søker etter Prime nesten hver dag og kan virkelig nesten ikke vente til den blir lansert. Har SGS2 i dag (med knust skjerm). Det er den råeste telefonen jeg har hatt og bare tanken på at det er ENDA med kraft i Prime, gjør at jeg gleder meg mer enn en unge til å se den, lese spesifikasjonene, se om ryktene stemmer og i det hele tatt finne ut når den kommer for salg.

 

Jeg bare GLEEEDER meg og vurderer å være våken natt til Onsdag for å se live streamingen av lanseringen på YouTube.com/androiddelvelopers. Gudd for ei gøy mobil-tid vi lever i! Tør ikke tenke på å langt vi har kommet i teknologien om et par år - det kommer til å ta helt av! Syltynne mobiler som kan brettes rundt håndleddet med en måneds standbytid og 1 mrd. apps!

 

Andre som tenker som meg?

Ja, jeg og lider av teknofili. Det er mange av oss.

 

:D

 

Men tror jeg skal prøve og vente, og heller se lanseringen til frokost ... med en kopp kaffe!

 

Blir så dau i hue og kroppen av og sitte oppe hele natta. ;)

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar

Er det noen som vet hva spec det blir?

Eller bare rykter?

Ser noen sier 1,5ghz og noen sier 1,2ghz.

Noen sier 16gb andre sier 32gb.

Noen sier den har nfc(betal greiene).

Noen sier at den har 4G / LTE nett, andre ikke.

Noen sier 5megapixel kamera andre 8.

 

 

Så hva stemmer?

 

 

Hvordan blir den iforhold til SGS2?

Bedre å vente på SGS3?

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hva spec det blir?

Eller bare rykter?

Ser noen sier 1,5ghz og noen sier 1,2ghz.

Noen sier 16gb andre sier 32gb.

Noen sier den har nfc(betal greiene).

Noen sier at den har 4G / LTE nett, andre ikke.

Noen sier 5megapixel kamera andre 8.

 

 

Så hva stemmer?

 

 

Hvordan blir den iforhold til SGS2?

Bedre å vente på SGS3?

 

Til nå er alt bare rykter. Ingen vet noe sikkert, men noen rykter har vært på børsen i lengre tid og man vil derfor tro litt på disse. Something Big Is Coming, er i grunn alt vi vet. Så om skjermen blir på 4,65", kameraet blir på 5 eller 8 osv, gjenstår å se. Vi må smøre oss med tålmodighet og håpe på en RÅ telefon med WOW-faktorer. Kanskje til og med noen overraskelser? En ny teknologi, en ny vri på ting, noe fancy pancy..? Maybe, baby! I hvert fall så gleeeder jeg meg VILT!!

 

Edit: Hadde en skriveleif.

Endret av Lilleirene
Lenke til kommentar

Er redd for det samme. Specsene virker fantastiske. 32gb lagring, 1.5ghz 4,65" og 2050 mAh osv. Noe må da være negativt :p og det tror jeg blir utseende. Håper bare at det ikke blir utslagsgivende.

 

Skal mobilen ha LTE, så stemmer nok batteristørrelse på 2050mAh. Men jeg tror du har rett angående det med utseende. Se på de 2 forrige modellene til google. Søppel! Høper denne ser bedre ut enn den gjor på filmen. Jeg ble ikke betatt i det utseendet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...