Hyperio Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Sitter i et godt isolert hus, varme i gulvet er det og, jeg har freakings trådløst internett, inlagt elektrisitet, inlagt vann (i regulerbar varme!), enkel tilgang til mat, underholdning i lassevis og er tørr på beina, men jeg savner den relativt primitive fjellhytta vår. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Jeg spiste en grillpølse til lunsj, og det var visst en chilipølse for den var sterk. Og nå har jeg luft i magen. Jobber nattskift. Tur på esso'n. Endret 3. januar 2012 av Bytex 2 Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg har problemer med å løsrive meg fra datamaskinen min for å gå å legge meg i sengen til å sove. 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) De hadde ikke General Onyx på butikken i stad så jeg måtte kjøpe en annen snus. Dette er tortur. Samme med meg å røyk Hvem pokker har ikke Petterøes ferdigsydd. Endret 3. januar 2012 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Unhealer Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Skal fly med Lufthansa hjem fra USA, og så vidt jeg vet er de det eneste flyselskapet som ikke tilbyr egen skjerm og en haug filmer vi får velge mellom på flyet... 1 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) En medelev kom akkurat inn i klasserommet, la fra seg tingene sine og gikk ut igjen uten å lukke døra. Bare 2,5 timer søvn i natt pga. fucked døgnrytme i jula, hvor jeg fikk masse dyrt stæsj, og spiste utrolig mye god mat. Frustrasjon. Endret 3. januar 2012 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Fikk ny mobil i jula og nå er det så treigt å skrive meldinger fordi jeg må legge inn nye ord i ordboka. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg slapp ikke unna med feite middager, øl, brus, akevitt og snop hver bidige dag jula gjennom uten å legge på meg et par kilo. Buhu. Feigt. 1 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 I den nye hybelleiligheta mi er det internettkontakt i den ene enden og stikkontakt i andre enden av rommet... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. januar 2012 JEg har så mange filmer lagra på serveren at jeg må scrolle i evigheter før jeg finner filmen jeg skal se. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 11. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2012 Har rusk i øyet, så må gnu og gnu for å få det ut. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg må på do, men filmen er midt i en actionsekvens så jeg vil ikke gå glipp av noe. 1 Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 11. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg vil spille Minecraft, men jeg må lese til en historieprøve for å få god karakter i skolen... Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 11. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2012 Du burde nok ligge unna Minecraft etter du har lest til historieprøven og lese litt på forskjellen mellom i og på også. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2012 Stedet trengs å ryddes, men egentlig vil jeg bare ligge å se på TV. Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 11. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2012 Du burde nok ligge unna Minecraft etter du har lest til historieprøven og lese litt på forskjellen mellom i og på også. Du burde slå av datamaskinen, for så å ta deg en luftetur ute. Finn på noe annet å gjøre enn å kommentere andres måte å skrive på, ditt troll. 1 Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 11. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) First world problem: Har tilgang på internett og vanker på diskusjon.no og andre forum hvor jeg til stadighet kommer over elendig rettskrivning. Det irriterer. Endret 11. januar 2012 av Tremolo 2 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 11. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg må gå på do, men orker ikke Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg vil ha en ny øl, men kjøleskapet er helt i andre enden av rommet. Kanskje jeg burde hente minikjøleskapet og sette ved siden av sofaen? Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 11. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2012 First world problem: Har tilgang på internett og vanker på diskusjon.no og andre forum hvor jeg til stadighet kommer over elendig rettskrivning. Det irriterer. Du er ikke akkurat fri for skrivefeil du heller (snakker ikke om dette innlegget). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå