Gå til innhold

Samsung Galaxy Note, 5.3", 4G etc


nor50

Anbefalte innlegg

Da er ICS endelig stabilt nok for å brukes daglig. Kjører iMilka AOSP ROM med tablet UI. Merker at det er slik Samsung skulle laget Noten fra begynnelsen av. Kjører perfekt, og tablet UIet er også perfekt for denne skjermen :)

 

 

Hei

 

Ser på bøgs lista så funker vistnok ikke video recording...? eller?

 

Stemmer det. Det er vel det eneste "viktige" som ikke fungerer enda. Men jeg kan ikke huske sist jeg spilte inn video, så jeg bryr meg ikke.

 

Da er ICS endelig stabilt nok for å brukes daglig. Kjører iMilka AOSP ROM med tablet UI. Merker at det er slik Samsung skulle laget Noten fra begynnelsen av. Kjører perfekt, og tablet UIet er også perfekt for denne skjermen :)

 

Hvordan er batteriet?

 

-KJ

 

Batteriet kan bli bedre, men det er overraskende bra med tanke på at det er en beta. Den gikk ned 4% i løpet av natten (9 timer).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fått resatt custom binary counter også?

 

-KJ

 

Binary-telleren min er på 0, og det har den alltid vært :)

 

Glem det... Skulle av med gammelt cover her nå i stad og slet litt med å få det av. Vips så sprakk hele siden på telefonen der den er festet i den blanke ramma.

 

-KJ

 

ColbertScreaming.gif

Lenke til kommentar

Beklager om dette allerede har blitt tatt opp før og om det strider mot forumreglene.

Jeg sliter veldig med å få rootet telefonen min til ICS AOSP 4.0.3, da jeg bruker Mac.

Har sett på nett og uttallige youtube klipp, men forstår virkelig ikke hva jeg gjør feil.

I hvertfall så har jeg til nå lastet ned ODIN - så jeg klarer å få opp hvilken root jeg skal velge ved å holde nede (volum ned + hjem + av/på), men når jeg får opp den skjermen så står det at den ikke finnet noen annen "Custom Binary" enn standard.

 

Det jeg har gjort så langt er å legge inn ODIN Pro via Marked og overført mappen "aospgn05" til minnekortet.

 

Er det noen som kan være så elskverdig å si hva jeg gjør feil, og hvordan jeg får lagt inn ICS på en enkel måte :D

Lenke til kommentar

Takk for tipset; da er jeg igang også, med programoppdatering. Blir jo litt spennende å se hva det er / gjør. :)

 

Min er nå oppdatert, men har android versjon 2.3.6. Hadde håpet at det skulle være Ice Cream Sandwitch, men ser ikke sånn ut.

 

Krysser fingrene for at dette er en forberedelse på hva som kommer siden Samsung Galaxy SII har fått den.

 

Ser iallefall at låsskjermen er litt annerledes og har fått noen grafiske forbedringer.

Lenke til kommentar

[endret] Generell post, ikke ment som svar til Hoywin. [/endret]

 

Nå kjører ikke jeg stock launcher, så jeg vet ikke om det er noen forskjeller på TouchWiz, men jeg kan ikke se noen særlige forskjeller noe sted, annet enn Google+ snarveiene du nevner. Men jeg ser at under "Språk og tastatur" er det nå en checkbox for "Enhåndsstyrt" - Angi tastatur for bruk med en hånd".

 

Jeg kan ikke si jeg merker noen raskere respons når jeg trykker Hjem-knappen / Av-På-knappen for å "vekke den til liv". Har da hørt at dette skulle være forbedret?

Endret av John P.
Lenke til kommentar

Når man ser på Samsung Galaxy S2 tråden så anbefaler jeg ikke kjæresten å oppdatere sin og jeg håper det tar ytterligere en mnd eller 2 til Samsung kommer med en ICS oppdatering til Note som faktisk fungerer. Har aldri lest om så mange som har fått en ubrukelig telefon etter ICS oppdateringen til S2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...