Gå til innhold

Samsung Galaxy Note, 5.3", 4G etc


nor50

Anbefalte innlegg

Sikkert elementært, men er helt ny på TouchWiz .. (Tror neppe jeg noen gang kommer til å like det...!)

Kan man skifte ut ikonene som ligger fast nede på skjermen? Hvordan?

 

Når tror dere ICS kommer til Note?

Vil TW forsinke det?

Og vil man da bli kvitt TW? Tenkte eg. jeg skulle droppe TW og bruke Go Launcher eller LauncherPro..

 

 

trykk på program og venstre knapp og så endre så får du opp at du kan bytte ikoner/programer nede.

Endret av mackoi71
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikkert elementært, men er helt ny på TouchWiz .. (Tror neppe jeg noen gang kommer til å like det...!)

Kan man skifte ut ikonene som ligger fast nede på skjermen? Hvordan?

 

Når tror dere ICS kommer til Note?

Vil TW forsinke det?

Og vil man da bli kvitt TW? Tenkte eg. jeg skulle droppe TW og bruke Go Launcher eller LauncherPro..

 

ICS er ventet å komme i løpet av 1. kvartal 2012, og ja, Samsung ødelegger det med TW. Liker du ikke TW så kan du enkelt bruke en annen launcher.

Lenke til kommentar

Hei, kanskje feil tråd, men shit au.. har en DHD og har helt siden ryktene om at quad core kommer, bestemt meg for og vente med ny tlf... helt til note dukket opp :wallbash: Så det jeg lurte på er om noen av dere har peiling på når sånn ca man kan forvente at det kommer?? vet det ikke er noen som VET sikkert, men kan man forvente det i februar eller oktober lissom.. blir det mange mnd så tror jeg jaggu jeg må ha meg en note :tease: DHD`n begynner å bli litt sliten...

Endret av E2pen
Lenke til kommentar

Vurderer å roote Noten min, egentlig bare for å få tilgang til SetCpu. Er det egentlig vits å roote lenger? Nå, med android 2.3.6. føler jeg at mange av funksjonene folk rootet for før nå er inkludert. F.eks tethering.

 

Hvilke gode grunner finnes for å roote? :)

 

 

Link gjerne til noen gode artikler, enten om grunnen til root, eller fremgangsmåte eller geniale programmer.

Lenke til kommentar

Roote for å ta fullverdig backup? Kan man ikke dette med Android?

 

Alle andre måter å roote på vil medføre at du må hente ned appene fra Market igjen etter en eventuell reinstallasjon.

Ved å ha root kan du slippe det.

Dette er mest relevant i de tilfeller apps har blitt fjernet fra Market etter at du installerte de..

Lenke til kommentar

Tenker på å kanskje bytte telefon til denne (har sett på den i butikk, så er klar over størrelsen).

 

En av tingene jeg lurer på er om YouTube funker like greit nå i nettlesere på mobil som på en PC? Jeg spør fordi jeg har en Samsung Wave, som jo riktignok har Bada OS, og der har YouTube vært stort sett ubrukelig ved direkte bruk i nettleseren, eller så har det dukket opp en standalone spiller som har spilt av videoene utenfor nettleser. Så hvis jeg skal bruke masse penger på denne telefonen med såpass stor skjerm, så ønsker jeg at dette er i orden nå, og at jeg bare kan gå inn på YouTube å se videoer der på samme måte som jeg gjør i Firefox på PCen, stabilt i nettleseren og uten trøbbel. Er det mulig med denne telefonen?

Lenke til kommentar

Ja ja - skitt la gå; nå får jeg sjekket både det ene og det andre ved selvsyn snart, for noen klikk på Collect@Store og en liten spasertur senere sitter jeg nå her med en nyutpakket Note i hånda! :p

 

Og wow - førsteinntrykket er veldig bra (før jeg har slått den på!)! Må også si den ser bedre ut i virkeligheten enn på noen bilder jeg har sett.

 

Litt morsomt var at da jeg fikk den utlevert, var det første jeg tenkte "Hæ - det der kan da ikke være Note - den er jo alt for liten til å være den!?".

 

Så alt er relativt, tydeligvis. :p:D

 

Fikk forresten bundlet med flipcover - vet ikke om det var flaks eller om alle kommer med det?

Endret av John P.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...