Gå til innhold

Samsung Galaxy Note, 5.3", 4G etc


nor50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva tenker dere om denne mobilen med Tele2 Champion 239 (inkl Mobilsurf Medium)?

Det ser ut som om totalprisen blir: 4967 kr og det er vel ikke så ille?

 

Hvis man rooter mobilen så kan man ta ibruk sitt "gamle" sim-kort, ikke sant? Altså, jeg har Onecall og vil aller helst bruke dette og la Tele2 sitt ligge "i skuffen".

 

Link: https://shop.tele2.no/index.php/Portal/gid/Mobiltelefoner/pid/Samsung/bid/18302/action/1#

Lenke til kommentar

Hei. Prøver å parre min Samsung Galaxy Note med Supertooth Buddy Handsfree som eg bruker i bilen, men Samsung tlf finner ingen bluetooth enheter nå eg søker. Og Supertooth Buddy finner heller ingen tlf når den søker. Noen som har et tips hva som kan være feil??

 

Har ikke note, men DHD. Og der må man hvertfall inn i bluetooth innstillingene og huke av at enheten skal være synlig for andre, prøvd det??

Lenke til kommentar

Hei. Prøver å parre min Samsung Galaxy Note med Supertooth Buddy Handsfree som eg bruker i bilen, men Samsung tlf finner ingen bluetooth enheter nå eg søker. Og Supertooth Buddy finner heller ingen tlf når den søker. Noen som har et tips hva som kan være feil??

 

Har ikke note, men DHD. Og der må man hvertfall inn i bluetooth innstillingene og huke av at enheten skal være synlig for andre, prøvd det??

 

Jepp. Har huket av på tlf. at den skal være synlig.Man takk for tipset TheChosenOne :o)

Lenke til kommentar

Hmm... sitter og fikler med min nå, setter opp kontoer osv. osv.

 

Én negativ ting jeg har opplevd et par ganger så langt, er at plutselig blir skjermen totalt irresponsiv. Det er kanskje ikke et norsk ord... men den tar altså ikke imot input. F.eks. da jeg skulle legge inn kontoinfoen til Google-kontoen min helt i starten, så skulle jeg bare sjekke passordet osv. i en fil jeg har på dataen, og da jeg gikk tilbake til telefonen for å legge inn passordet etc., så skjedde det ingenting da jeg tappet på glasset (altså mens den samme innloggingsskjermen var der, selvsagt). Jeg ble litt urolig, for ingenting jeg gjorde så ut til å ha noen effekt, så jeg var redd jeg bare måtte ta ut batteriet. Men jeg tror jeg løste det ved å trykke ordentlig på av/på knappen igjen, og at det da fungerte igjen. Har skjedd et par ganger.

 

Noen som har opplevd det samme, eller vet om jeg gjør noe feil?

Lenke til kommentar

Hmm... sitter og fikler med min nå, setter opp kontoer osv. osv.

 

Én negativ ting jeg har opplevd et par ganger så langt, er at plutselig blir skjermen totalt irresponsiv. Det er kanskje ikke et norsk ord... men den tar altså ikke imot input. F.eks. da jeg skulle legge inn kontoinfoen til Google-kontoen min helt i starten, så skulle jeg bare sjekke passordet osv. i en fil jeg har på dataen, og da jeg gikk tilbake til telefonen for å legge inn passordet etc., så skjedde det ingenting da jeg tappet på glasset (altså mens den samme innloggingsskjermen var der, selvsagt). Jeg ble litt urolig, for ingenting jeg gjorde så ut til å ha noen effekt, så jeg var redd jeg bare måtte ta ut batteriet. Men jeg tror jeg løste det ved å trykke ordentlig på av/på knappen igjen, og at det da fungerte igjen. Har skjedd et par ganger.

 

Noen som har opplevd det samme, eller vet om jeg gjør noe feil?

Utfra hva jeg har lest så er dette et typisk Android problem som muligens blir løst i 4.0. Dvs. at skermen ikke reagerer på et halvt sekund eller lignende innimellom.

Lenke til kommentar

72riviera:

Det virker som mange på nettet sliter med det samme. Også med iPhones. Ergo skulle det vel være mulig å google seg til en løsning/årsak.

 

Takker for svar Theo343 . Skal google litt og se om eg finner ut av det. Poster en løsning/lenke når eg har funnet ut av dette problemet, vist ingen kommer med løsningen før meg .

Lenke til kommentar

Vurderer om jeg skal stikke å kjøpe denne på søndagsåpen Lefdal butikk nå. Er det helt uproblematisk å hiver over MKV filer og se film/tv? Noen som kan gi en kjapp "ja du gjør det slik"? Takler den all bitrate både på lyd og bilde?

 

jeg har ikke testet veldig høy bitrate men 1080p mkv på rundt 10 giga funker topp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...