Gå til innhold

Samsung Galaxy Note, 5.3", 4G etc


nor50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et litt på siden spørsmål.

 

Vil dog Note kunne fungere også litt som en tablet erstatter? Altså vil den være god nok til å ha 1 enhet mindre? Eller blir man fort sliten av å lese websider og se tv/film på den?

 

Jeg synes det. Det er klart det er behageligere med en større skjerm. Men når jeg sammenligner med min gamle 3.5" telefon som jeg ikke syntes fungerte med internett og boklesing, så synes jeg Galaxy Note absolutt fungerer. Jeg reiser en god del og har alltid med en laptop, men når jeg sitter å venter på fly gidder jeg ikke dra opp laptop for å surfe eller lese noe, da benytter jeg Galaxy Note'n.

Lenke til kommentar

Det er ikke en tablet. Enkelt og greit. Det er en stor Android-telefon med Gingerbread. Hadde den hatt Honeycomb så hadde det vært noe annet. Jeg bruker den likt som jeg brukte Desire HDen min, bare at den er lettere og mer oversiktelig å bruke.

 

Jeg anbefaler deg heller å prøve den ut i en butikk.

Lenke til kommentar

Har Asus TF, og selv om begge skjermene har samme oppløsning er det nok en god del hakk bedre å sørfe på TF'en. Selv om den lagger litt i forhold til Note. Note er uansett den desidert beste mobilen jeg har sørfet noensinne, og den gir en veldig god opplevelse. Det tar lang tid før jeg blir sliten av å lese på den.

 

Mistet telefonen i gulvet i går. Ikke en skramme, men en bulk i gulvet. :D

 

Edit: Penen har lidd samme skjebne som alle penner jeg har vært i besittelse av i løpet av livet, den er pelt fra hverandre og langt på vei ødelagt. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe ny?

 

Edit: Knappen på pennen er ødelagt, og "tuten" stikker ikke langt ut lenger. Til gjengjeld har den fått superkrefter, jeg kan holde den et par centimeter unna skjermen, og fortsatt interreagere med den. Utrolig fancy!

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar

Har noen prøvd ut Note'n som ebok-leser? (lest mer enn noen linjer da ;) ...)

- hvilke erfaringer +/-?

- med hvilken e-reader app?

 

Thanks

 

Bruker Kindle og Aldiko (til ebøker jeg ikke følte for å betale for), fungerer prima. Er kanskje ikke vanskeligste personen å tilfredsstille, iom at jeg har lest ebøker på telefon helt siden jeg hadde Nokia 5200.

 

Men veldig god opplevelse på Note :)

 

Edit: Theo: Nei, den "gamle" ;)

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar

Jeg anbefaler deg heller å prøve den ut i en butikk.

Noe som ikke virker lett å få til nå...

 

Da kan du gå inn på denne geniale siden: Clicky

 

Velg en telefon du har fra før av, velg størrelsen på PC-skjermen, legg telefonen opp mot skjermen (slik at du er sikker på at målene er riktig), juster offset for å få det perfekt, og velg Note fra listen :)

 

Jeg advarer deg, Noten ser GIGANTISK ut :p Ikke bli redd og løp inn i skapet, den ser faktisk mindre ut i virkeligheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...