Gå til innhold

Samsung Galaxy Note, 5.3", 4G etc


nor50

Anbefalte innlegg

Det er nettopp dette jeg skal også gjøre. Jeg har tatt Noten med på to fyllaer nå, og det får være nok. Tenker jeg kjøper meg en Nokia til 299,- eller noe. Men det morsomste hadde vært en moteriktig Doro :p

 

Edit: Når jeg tenker meg om så har jeg 19 andre telefoner liggende som jeg kan velge mellom, men det er jo gøyere med noe nytt :p

Endret av LordManhattan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk gud for at tiden går fort :D Først en uke juleferie og da er det bare kort tid igjen til levering og med full jobb inni alt det dær så går tida fort håper jeg :D

Leser alt jeg kommer over.

Går fra katastrofe mobilen LG Optimus 2X til Noten.

Aldri sett noe annet enn bilder av den så har ingen anelse hva jeg har kjøpt annet en enn monster mobil :D

Gleder meg mer til 7 januar enn til selve julaften ;)

Lenke til kommentar

Sammenlignet med SII så er den en del større, men man blir fort vant til den. Jeg kan ikke tenke meg å gå tilbake til noe mindre nå! Men den sitter greit i de fleste bukselommer siden den er tynn, så alt i alt så fungerer den størrelsen veldig bra, men grensen går vel her for meg :p

Lenke til kommentar

Dama fikk en Galaxy S2 hos meg i "julegave" da hennes sonyericsson mini pro herja helt bananas på egenhånd.

Synes min LG ble liten sammenliknet. Og når den atpåtil på bursdagen min for noen dager siden gikk face first i flisgulvet og knuste 50 av skjermen så da fikk jeg en unnskyldning til å kjøpe ny mobil også :D

Oh im sooooooo sad for å gå ifra LG ;)

Lenke til kommentar

Bytter ut min N900 med noten, kjøpt nå nettopp på komplett. Håper den er på pickup-point på fredag.

Ting ankommer pickup point samme dagen hvis det er bestilt før ett visst klokkeslett, hvis ikke kommer det dit dagen etter.

Burde ha telefonen din om 24 timer.

*Host*, vi har hatt en egen tråd gående siden januar i på at den praksisen har sviktet betraktelig. Forhåpentligvis har det rettet seg opp.

Lenke til kommentar

Står akkurat samme skiten på Nexus tråden og helt sikkert ALLE andre tråder om hvor udugelige komplett, telenor, netcom, onecall, mxp, elkjøp osv osv osv er på kundeservice og levering av produkter.

Utsatt lanseringer og salgs datoer, treg på levering etter bestilling.. WHO CARES? Hva med å bare smøre seg med tålmodighet og bare vente spent? :p

 

Er jo ikke sånt man vil lese om her?

Vil ikke vi lese om hva brukere synes om mobilen?

Deres opplevelser på godt og vondt?

Lenke til kommentar

Står akkurat samme skiten på Nexus tråden og helt sikkert ALLE andre tråder om hvor udugelige komplett, telenor, netcom, onecall, mxp, elkjøp osv osv osv er på kundeservice og levering av produkter.

Utsatt lanseringer og salgs datoer, treg på levering etter bestilling.. WHO CARES? Hva med å bare smøre seg med tålmodighet og bare vente spent? :p

 

Er jo ikke sånt man vil lese om her?

Vil ikke vi lese om hva brukere synes om mobilen?

Deres opplevelser på godt og vondt?

 

Helt enig. Det er uansett MYE mer hektisk for de fleste butikker før jul. Sånn er det bare.

 

Min hvite note ble sent fra Komplett i går og tror kanskje den ankommer ca 28 desember. Bor i Vesterålen. Har uansett jobbhelg fra 23-26 des, så tiden kommer til å gå fort.

Lenke til kommentar

Jeg fikk min hvite Note i går, ble sendt fra Norek (Komplett) med MyPack (er det vel det heter) og kunne plukkes opp på min lokale Rimi. Gikk på et døgn (jeg bor på Jar rett utenfor Oslo).

 

So far so good, men som jeg hadde en mistanke om så følger det ikke med noe flipcase med denne, vet ikke om det er fordi den er hvit eller om Komplett ikke (lenger) sender ut flipcase sammen med Note'en, uansett har jeg tenkt til å sjekke om jeg kan få tak i hvit eller brun flipcase noe sted.

 

Men det må jeg si, det er jo et lekkert stykke telefon, det syntes faktisk kona også (men hun syntes også den var svær, selvsagt...).

Lenke til kommentar

Fikk min for fire timer siden, liker den veldig godt. Hadde tenkt å ta innpå noen .avi filer, støttes dette formatet? Hva bør jeg eventuelt gjøre for å konvertere?

 

e: ser ikke ut til at den vil lade til mer enn 62%. Hva er grunnen til dette?

 

Den støtter de fleste formater der ute inkludert MKV.

 

Lader den fortsatt ikke forbi 62%? Lader du den gjennom USB eller veggen?

Lenke til kommentar

OK, da har jeg gått igjennom en full systemgjenoppretting av telefonen for å prøve å løse problemet med at skjermen til tider ikke ville respondere - det ble for uutholdelig til slutt.

 

Og - så langt så vel. Litt tidlig å si, men det ser ut til at det fikset biffen. :)

 

Gah! :cry: Hvorfor måtte jeg skrive det? Nå funker'n så klart ikke igjen. :dontgetit:

 

Fader å, da må jeg vel bare levere den inn. Svarte.

Endret av John P.
Lenke til kommentar

Hatt telefonen liggende i huset her i TO uker (på ukjent sted!)

Bestilt den selv, men fruen insisterer på at jeg skal få den til jul :roll: , kjenner en stadig økende trang til å endevende skap og skuffer, men klart å holde meg i skinnet så langt ;)

 

Går fra klassikeren HTC Desire, en telefon jeg har vært strålende fornøyd med på alle områder bortsett fra det at den har udugelig lite minne..

 

Gleder meg til julaften! Har hatt en "dummy" i hånden (utstilling), så vet at den er STOR, men det skal gå greit, gleder meg til å se den mye omtalte Amoled skjermen..

 

God Jul folkens.. :D

Lenke til kommentar

Fikk min for fire timer siden, liker den veldig godt. Hadde tenkt å ta innpå noen .avi filer, støttes dette formatet? Hva bør jeg eventuelt gjøre for å konvertere?

 

e: ser ikke ut til at den vil lade til mer enn 62%. Hva er grunnen til dette?

 

Den støtter de fleste formater der ute inkludert MKV.

 

Lader den fortsatt ikke forbi 62%? Lader du den gjennom USB eller veggen?

Ser ut til at det ordnet seg med batterinivået. La inn en .avi-fil, funket perfekt. Har derimot støtt på to nye problemer. Både Market, Samsung Apps og de andre tilsvarende tjenestene er på svensk, dvs, topplister, pris o.l. er svenske. Har Tele2, er dette problemet?

 

Det andre problemet er med kontaktlisten min. Jeg overførte kontaktene fra den gamle telefonen til simkortet, og klarer ikke å knytte sammen kontakter. Det jeg mener er altså at jeg har synkronisert med Facebook, og har for eksempel da "Markus Blablabla" og "Markus/1", hvor den sistnevnte er kontakten fra simkortet. Er det mulig å knytte disse kontaktene sammen?

Lenke til kommentar

Noen som har kjøpt sin Notè hos Elkjøp? Lurer på om de sender med flipcase de også eller om man må kjøpe det ekstra ved siden av selv :p

Flipcase følger med fra Elkjøp.

 

Snakket med en kar fra elkjøp i går da jeg var på utkikk etter en flipcase siden det ikke fulgte med på min. Han unne forøvrig fortelle at de 100 første note'ene de fikk inn var såkalte valuepacks og hadde flipcasen'n med. Mulig samsung har sendt et lite parti med disse valuepacks'ene til alle distributører og at jo lenger man venter nå jo mindre er sjangsen for å få den med.

 

Et par andre ting, skulle gjerne kalibrert stylusen skikkelig. husker det ble nevnt her på forumet men finner det ikke igjen. noen som husker i farta hvordan man gjør dette?

 

Og, finnes det noen måte og på "pakkedata" av/på knapp som en widget, det hadde jeg på min gamle tlf, men finner ikke hvordan jeg kan få det på home-screen'en min på note'en. Veldig greit og kunne enkelt slå den av og på uten og måtte surre inni instillinger.

Lenke til kommentar

Kan noen forklare hvorfor den innebygde musikkavspilleren er dårligere enn den som er på Galaxy SII? I utgangspunktet skulle det jo være den samme, bare en nyere og forbedret versjon, men jeg finner denne versjonen vesentlig dårligere:

 

1) Når man skal opprette spilleliste på Note'n, så kan man kun velge låter fra "alle", man kan ikke gå direkte på "artist" eller "album" slik man kan på Galaxy SII.

 

2) Når man velger å høre på et album, kommer låtlista opp i alfabetisk rekkefølge istedenfor albumrekkefølge. Dette skjedde heller ikke på Galaxy SII.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...