Gå til innhold

Samsung Galaxy Note, 5.3", 4G etc


nor50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Chess har fri bruk frem til 1 april for 199,- per mnd, men flere rapporterer at de har fått fri bruk til april for totalt 199,- (199,- for 3 1/2 mnd).

 

Edit: Etter 31. mars så er det 199,- per mnd. for 500 SMS, 500 minutter, 500 MB

Endret av LordManhattan
Lenke til kommentar

Har sett på litt forskjellige nå, og Folkepakka fra One Call gir jo 500 minutter, 500 sms, 500 mms og fri databruk for 199,-. Er det en hake ved dette? Det er jo latterlig mye bedre enn alt annet jeg har sett på..

 

Nei, det er ingen hake ved dette.

Det beste av alt er at ut mars kan du bruke One Call Faktura dersom du ringer og smser lite.

Faktura gir følgende:

120 minutter ringetid

90sms

fri databruk

 

Pris: 0,-

 

Men det blir endring fra 1. april, da går man over i grunnpakka til 99,- i mnd med 150 av alt.

Lenke til kommentar

Har sett på litt forskjellige nå, og Folkepakka fra One Call gir jo 500 minutter, 500 sms, 500 mms og fri databruk for 199,-. Er det en hake ved dette? Det er jo latterlig mye bedre enn alt annet jeg har sett på..

 

Nei, det er ingen hake ved dette.

Det beste av alt er at ut mars kan du bruke One Call Faktura dersom du ringer og smser lite.

Faktura gir følgende:

120 minutter ringetid

90sms

fri databruk

 

Pris: 0,-

 

Men det blir endring fra 1. april, da går man over i grunnpakka til 99,- i mnd med 150 av alt.

Så dette betyr at Folkepakka ikke lenger finnes 1. april? Føler at jeg trenger mer enn 150 MB data. Tipper jeg går for Chess da.

Lenke til kommentar

Hm. Vel. Slik jeg har forstått det er det fri databruk på alle One Call abonnementer frem til 1. april. Jeg ringer ikke særlig (kanskje 30 minutter i måneden) og har aldri brukt MMS, og sender vel ca. 200 sms i måneden, men kommer til å bruke internett.

 

Da vil det vel lønne seg å gå for "Aktiv" fra One Call inntil videre iom. at det er gratis databruk. Eller?

 

e: Så går jeg sikkert over til Chess iTouch senere.

 

e2: jeg er vel forresten i feil tråd med disse spørsmålene.

 

e3: Ok. Da har jeg altså bestemt meg for abonnement. Skal da kjøpe mobilen. Skulle gjerne hatt den i dag, senest i morgen. Er det noen som vet om Expert og Spaceworld selger med flipcover?

Endret av Jostein K.
Lenke til kommentar

Da er GTA III ute! Noten er ikke offesielt støttet enda, men jeg tok sjansen og det fungerer! La allikevel merke til et par "hickups", men det forventet jeg i og med at spillet ikke er optimalisert for Noten enda :)

 

Er dog et par med Note som melder at det ikke fungerer på deres Note, så man tar egentlig en sjanse når man kjøper det :) Fungerer det ikke så er det ikke verre enn å la det være installert og vente på oppdatering.

 

Market Link

 

Lenke til kommentar

Det er ikke en tablet. Enkelt og greit. Det er en stor Android-telefon med Gingerbread. Hadde den hatt Honeycomb så hadde det vært noe annet. Jeg bruker den likt som jeg brukte Desire HDen min, bare at den er lettere og mer oversiktelig å bruke.

 

Jeg anbefaler deg heller å prøve den ut i en butikk.

 

Har ikke satt meg inn i forskjellene mellom Gingerbread og Honeycom, men når Note får ICS blir den veldig lik f.eks. Tab 7.7 som helt klart defineres som tablet...

Lenke til kommentar

Jeg har hørt at GSII blir fort varm ved aktivt bruk.

Hvordan er det med denne ?

 

Min blir litt varmere enn normalt når jeg f.eks spiller og lader samtidig, men det er ikke snakk om 10 grader varmere eller noe.

 

Det er ikke en tablet. Enkelt og greit. Det er en stor Android-telefon med Gingerbread. Hadde den hatt Honeycomb så hadde det vært noe annet. Jeg bruker den likt som jeg brukte Desire HDen min, bare at den er lettere og mer oversiktelig å bruke.

 

Jeg anbefaler deg heller å prøve den ut i en butikk.

 

Har ikke satt meg inn i forskjellene mellom Gingerbread og Honeycom, men når Note får ICS blir den veldig lik f.eks. Tab 7.7 som helt klart defineres som tablet...

 

Nope! Når Note får ICS vil den være som idag; ha et mobilt format.

Lenke til kommentar

Så dette betyr at Folkepakka ikke lenger finnes 1. april? Føler at jeg trenger mer enn 150 MB data. Tipper jeg går for Chess da.

 

Nei, det gjør det ikke.

Du må lese litt grundigere enn du gjør.

Det er bare et tips om at Faktura er et godt tilbud frem til da. Du kan selvsagt velge selv å bytte til Folkepakka 1. april (eller i morgen for den saks skyld)

Endret av Snylter
Lenke til kommentar

Jeg anbefaler deg heller å prøve den ut i en butikk.

Noe som ikke virker lett å få til nå...

 

Da kan du gå inn på denne geniale siden: Clicky

 

Velg en telefon du har fra før av, velg størrelsen på PC-skjermen, legg telefonen opp mot skjermen (slik at du er sikker på at målene er riktig), juster offset for å få det perfekt, og velg Note fra listen :)

 

Jeg advarer deg, Noten ser GIGANTISK ut :p Ikke bli redd og løp inn i skapet, den ser faktisk mindre ut i virkeligheten.

Artig side :)

Lenke til kommentar

Da er GTA III ute! Noten er ikke offesielt støttet enda, men jeg tok sjansen og det fungerer! La allikevel merke til et par "hickups", men det forventet jeg i og med at spillet ikke er optimalisert for Noten enda :)

 

Er dog et par med Note som melder at det ikke fungerer på deres Note, så man tar egentlig en sjanse når man kjøper det :) Fungerer det ikke så er det ikke verre enn å la det være installert og vente på oppdatering.

 

Market Link

 

Den ene av to videoer fra denne brukeren som viser Galaxy Note med GTA 3 gameplay: http://www.youtube.com/watch?v=GCu6JOPdUJw

Endret av secondarykid
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sikkert elementært, men er helt ny på TouchWiz .. (Tror neppe jeg noen gang kommer til å like det...!)

Kan man skifte ut ikonene som ligger fast nede på skjermen? Hvordan?

 

Når tror dere ICS kommer til Note?

Vil TW forsinke det?

Og vil man da bli kvitt TW? Tenkte eg. jeg skulle droppe TW og bruke Go Launcher eller LauncherPro..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...