Gå til innhold

Video: Slik er kjempemobilen Galaxy Note


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oi, samsung med stor skjerm. Jeg tror vi snakker sekser her. Eller kanskje en sterk femmer om produktet fysisk eksploderer i ansiktet ditt når du slår den på.

Amobil har vel fått såpass mange Samsung produkter til "testing" at de får en sekser uansett. Er det ikke slik det er lilac1? ;-)

At Android telefoner eksploderer er slik de er laget. Dette for å få økt salg. Amobil trekker selvsagt ikke en Samsung telefon for noe slikt!

 

:-D

Endret av Gaute65
Lenke til kommentar

Perfekt! akkurat det jeg trenger for å overgå vennegjengen nå som de har fått sansen for SII

 

Men må nok innom en butikk og kose med den først. Den virker veldig stor :p

 

Edit: før jul? *sukk* Det er veldig lenge å måtte gå rundt med en utdatert samsung wave :ermm:

Endret av 2ball_
Lenke til kommentar

Syntes iphone og de andre smart telefonene er på grensen av hvor stor en mobil kan være. Denne er blir altfor stor for en mobil.

 

Denne mobilen blir litt som en 18 tommer bærbar pc. Det er ikke noe man kjøper for å drasse med seg hver dag. Man må nesten ha en liten mobil for daglig bruk også har man denne svære for de gangene man får bruk for hva nå denne kan som de små ikke kan.

Lenke til kommentar

Oi, samsung med stor skjerm. Jeg tror vi snakker sekser her. Eller kanskje en sterk femmer om produktet fysisk eksploderer i ansiktet ditt når du slår den på.

Amobil har vel fått såpass mange Samsung produkter til "testing" at de får en sekser uansett. Er det ikke slik det er lilac1? ;-)

At Android telefoner eksploderer er slik de er laget. Dette for å få økt salg. Amobil trekker selvsagt ikke en Samsung telefon for noe slikt!

 

Nettpublikasjoner promoterer aldri produkter fra produsenter som kjøper annonseplass. Sånt er ren science fiction.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oi, samsung med stor skjerm. Jeg tror vi snakker sekser her. Eller kanskje en sterk femmer om produktet fysisk eksploderer i ansiktet ditt når du slår den på.

Amobil har vel fått såpass mange Samsung produkter til "testing" at de får en sekser uansett. Er det ikke slik det er lilac1? ;-)

At Android telefoner eksploderer er slik de er laget. Dette for å få økt salg. Amobil trekker selvsagt ikke en Samsung telefon for noe slikt!

 

Nettpublikasjoner promoterer aldri produkter fra produsenter som kjøper annonseplass. Sånt er ren science fiction.

 

Selvfølgelig kan det forekomme. Det er vel ingen som betviler det.

 

Men hevder du virkelig at Amobil gir Samsung sine ubrukelige Android mobiler minst karakter fem fordi Samsung annonserer hos Amobil?

 

Har du noen beviser på det eller er det noe du bare "antar"? :)

 

Amobil har feks gitt en Samsung Android mobil, karakter to, men det gjorde de sikkert bare for å lure oss som ikke skjønner hva Amobil driver på med? Er det ikke slik konspirasjonsteorien er? :roll:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hmm.. Den ultimate alt-i-ett-dingsen, eller faller den mellom to stoler?

 

Jeg er virkelig i tvil.. på en måte så har jeg lyst på den...

 

vi har en galaxy pad fra før som er lite brukt og denne ville jo sikkert fungert som en mellomting mellom SG2 og padda...

 

Har egentlig ikke noe å utsette på SG2, annet enn at det frister med litt større skjerm

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...